جمعه 14 آبان 1400
اعتراض فدراسیون فوتبال به رای AFC

اعتراض فدراسیون فوتبال به رای AFC
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به رای کمیته انضباطی ای اف سی علیه آریا برزگر خبر داد.

میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: پس از پایان بازی تاجیکستان - ایران و اخراج آریا برزگر مهاجم تیم ملی زیر ۲۳ سال، کمیته انضباطی ای اف سی در یک رای انضباطی آریا برزگر را ۱۰۰۰ دلار جریمه و دو جلسه محروم کرد. ما بلافاصله به این حکم اعتراض کردیم و ویدیوی لحظه خطا را برای ای اف سی فرستادیم چرا که بازیکن تاجیکی خودش سرش را مقابل پای برزگر قرار داد و خطا اتفاق افتاد و البته به نظر ما همان کارت قرمز و محرومیت یک جلسه ای کافی است و بیش از این نمی تواند در قبال مهاجم تیم ملی زیر ۲۳ سال منصفانه باشد.امیدواریم محرومیت دو جلسه ای، یک جلسه ای شود اما جریمه ۱۰۰۰ دلاری الزام آور و قطعی است و باید پرداخت شود.

تیم امید با سه پیروزی در برابر تیم های نپال – لبنان و تاجیکستان به دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند صعود کرده است. این بازی ها خرداد ماه آینده با حضور 16 تیم برگزیده می شود. با این توضیح که در دوره بعدی بازی ها تیم هایی که به روی سکو می روند جواز حضور در بازی های المپیک را به دست خواهند آورد و بازی های ازبکستان تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone