شنبه 15 آبان 1400
نیمار، داور ویدئویی دورتموند- آژاکس

نیمار، داور ویدئویی دورتموند- آژاکس
همچنان بحث ها درباره اخراج جنجالی متس هوملس داغ دنبال می شود.

دو شب پیش دیدار دورتموند و آژاکس که با نتیجه 3-1 به سود تیم هلندی به پایان رسید، یک اتفاق جنجالی را به خود دید؛ جایی که در نیمه اول بازی مدافع آلمانی دورتموند یعنی متس هوملس بعد از خطا روی بازیکن آژاکس با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

بعد از پخش شدن تصاویر آهسته به نظر می‌رسید که آنتونی اولیور، داور انگلیسی مسابقه، تصمیمی کاملا بحث برانگیز و سختگیرانه اتخاذ کرده و شاید بهتر بود که به دادن یک کارت زرد به هوملس اکتفا کند؛ با این حال اولیور مدافع دورتموند را اخراج کرد و همین موضوع اعتراض هوملس و دیگر بازیکنان این تیم را در پی داشت.

بعد از گذشت دو شب از این مسابقه همچنان بحث های زیادی در رابطه با اخراج جنجالی مدافع دوتموند مطرح می شود. خود هوملس نیز بعد از بازی ضمن اعتراض به این تصمیم، از آنتونی، ستاره آژاکس بابت رفتار ناجوانمردانه و بزرگ نمایی اش انتقاد کرد.

حالا اما DAZN شوخی جالبی با نیمار انجام داده یا بهتر بگوییم به ستاره برزیلی طعنه زده است. جایی که آن ها با انتشار تصویری کنایه آمیز نیمار را به عنوان داور ویدئویی بازی دورتموند و آژاکس معرفی کرده اند. ستاره پاری سن ژرمن طی سالیان اخیر به خاطر همین بزرگنمایی ها مورد انتقاد قرار گرفته و DAZN به این شکل به او طعنه زده است.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone