شنبه 15 آبان 1400
ریوالدو: توپ طلا حق لواندوفسکی است

ریوالدو: توپ طلا حق لواندوفسکی است
ریوالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که روبرت لواندوفسکی باید برنده توپ طلای 2021 باشد.

گمانه‌زنی‌ها درباره برنده توپ طلای امسال با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این مراسم افزایش پیدا کرده است. رای‌گیری‌ها به پایان رسیده و مراسم اهدای این جایزه در پایان ماه جاری میلادی برگزار می‌شود.

این رویداد مهم دنیای فوتبال سال گذشته به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا برگزار نشد و این در حالی بود که اکثر کارشناسان و فوتبالدوستان، لواندوفسکی را شانس اول کسب این جایزه می‌دانستند که نقشی کلیدی در سلطه بایرن بر بوندسلیگا و لیگ قهرمانان داشت.

با این حال درخشش این بازیکن لهستانی در سال جاری میلادی نیز ادامه پیدا کرد و حالا ریوالدو نیز یکی از حامیان انتخاب او به عنوان برنده توپ طلا است.

این اسطوره بارسلونا به بتفر گفت:« روبرت لواندوفسکی مدعی اصلی توپ طلاست که در تاریخ 29 نوامبر اهدا خواهد شد. او برنده شایسته‌ای می‌شود، هرچند لیونل مسی و محمد صلاح هم شایستگی کافی برای کسب این جایزه را دارند.»

او ادامه داد:« این مهاجم بایرن مونیخ بازیکنی فوق العاده و گلزنی قهار است که نقشی سرنوشت‌ساز برای این تیم ایفا می‌کند و ما روز سه شنبه با هت تریک و ارسال یک پاس گل از سوی او در بازی مقابل بنفیکا، شاهد این موضوع بودیم.»

بایرن با هت تریک این بازیکن موفق شد در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-5 برابر بنفیکا به پیروزی برسد و با کسب چهار پیروزی از چهار بازی و 12 امتیاز در صدر جدول گروه ای قرار بگیرد تا صعودش به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها را قطعی کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone