شنبه 15 آبان 1400
پاداش 10 هزار دلاری برای پیروزی بر ایران

پاداش 10 هزار دلاری برای پیروزی بر ایران
سرمربی تیم ملی سوریه به بازیکنان این تیم وعده داد که در صورت پیروزی بر ایران، پاداش 10 هزار دلاری دریافت خواهند کرد.

نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه خواستار دریافت پاداش برای بازیکنان تیم ملی این کشور در صورت پیروزی در دو دیدار بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شد. محروس در دیدار با فراس المعلا رئیس کمیته ملی المپیک سوریه و اعضای موقت فدراسیون فوتبال این کشور این درخواست را داشته است.

وب سایت کووورة به نقل از یک منبع خصوص خود نوشت که محروس برای هر بازیکن در صورت پیروزی مقابل عراق و ایران در دیدارهای مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی، درخواست 10 هزار دلار پاداش کرده است.

این منبع در ادامه فاش کرد که محروس به فراس المعلا و کمیته موقت فدراسیون فوتبال نارضایتی خود از مطالب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سوریه را ابراز کرد چرا که از نظر او اکثر نظرات در مورد تیم ملی این کشور با انتقادات غیرسازنده و انتظارات بدبینانه انتشار یافته و این مسئله فشار بر آنها را افزایش می‌دهد.

فراس المعلا نیز در پاسخ به صحبت های سرمربی تیم ملی اعلام کرده است که وظیفه دور نگه داشتن بازیکنان از شبکه های اجتماعی بر عهده کادر فنی و اداری تیم ملی است نه وزارت ورزش یا کمیته موقت فدراسیون فوتبال.

این منبع تایید کرد که محروس نیز پیش از عزیمت به قطر از تغییر محل اسکان این تیم در دوحه ابراز نارضایتی کرده است. وی فاش کرد که کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه با توجه به نتایجی که در تقابل‌های این تیم با عراق و ایران رقم خواهد خورد، بررسی سرنوشت و آینده این مربی را آغاز می کند و قبل از عزیمت به قطر برای حضور در رقابت های جام ملت‌های عرب، درباره نزار محروس تصمیم گیری خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone