یکشنبه 16 آبان 1400
چلسی1  برنلی1

چلسی1  برنلی1
چلسی در مسابقه ای که چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد با نتیجه 1-1 برابر برنلی متوقف شد.

چلسی، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس، امروز از سری مسابقات هفته یازدهم در استمفوردبریج میزبان برنلی بود که در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

مطابق انتظار این چلسی بود که کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقایق ابتدایی با ضربه سر آندریاس کریستنسن به گل اول دست پیدا کند اما توپ با فاصله کمی از کنار دروازه برنلی به بیرون رفت.

در ادامه جورجینیو می‌توانست چلسی را پیش بیندازد اما این بار ضربه سر ستاره ایتالیایی توسط دروازه‌بان برنلی یعنی نیک پوپ مهار شد.

در دقیقه 33 بالاخره حملات چلسی نتیجه داد و این تیم توانست گل برتری را به ثمر برساند. حرکت خوب ریس جیمز از جناح راست و ارسال او بر روی دروازه با ضربه سر زیبای کای هاورتز همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در ادامه نیمه اول نیز چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و کار را کنترل کرد تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود شاگردان توماس توخل خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم نیز با عملکرد تهاجمی چلسی آغاز شد و این تیم می توانست در همان لحظات ابتدایی به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه سر تیاگو سیلوا روی پاس ریس جیمز به تیر دروازه برخورد کرد.

فرصت سوزی های چلسی نهایتاً باعث شد که این تیم در دقیقه 79 گل تساوی را دریافت کند. همکاری جالب توجه بازیکنان برنلس با ضربه نهایی ویدرا همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

در ادامه نیز چلسی هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا بازی نهایتاً با نتیجه 1-1 تمام شود و چلسی دو امتیاز راحت خانگی را از دست داده باشد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone