چهارشنبه 19 آبان 1400
بازدید نمایندگان AFC از دو ورزشگاه در مشهد

بازدید نمایندگان AFC از دو ورزشگاه در مشهد
صبح امروز در مشهد، ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو ورزشگاه در حال استفاده برای مسابقات فوتبال در مشهد بازدید داشتند.

پس از اعلام کاندیداتوری کشور ایران برای میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2027، نمایندگان AFC به ایران سفر کرده‌اند تا با ارزیابی زیرساخت‌ها، گزارشی را در این زمینه تهیه کنند تا در بررسی‌های نهایی برای انتخاب میزبانی مسابقات، این گزارش‌ها مورد رصد قرار گیرد.

پس از بازدید از ورزشگاه‌های اصفهان و تبریز، امروز صبح ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به مشهد سفر کردند و از دو ورزشگاه در این شهر بازدید داشتند؛ ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) که خدمات ویژه و کم‌نظیری در ایران را در خود گنجانده است و ورزشگاه ثامن الائمه که پس از بازسازی، در وضعیت مطلوبی به لحاظ زیرساختی قرار دارد و آمادگی میزبانی از مسابقات مختلف را دارد.

در این بازدید، سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و هم‌چنین محمدرضا کسرایی به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال حضور داشتند؛ ناظران AFC وضعیت ورزشگاه‌های مشهد را مطلوب توصیف کردند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

احمد : بی توجهی به ورزشگاه‌های مهم وبزرگ اهواز
0 0
نمایندگان afc از ورزشگاه‌های غدیر اهواز وفولاد اهواز هم بازدید داشته باشند در غیر اینصورت اسم ایران از جام ملتهای آسیا۲۰۲۷باید خط بخورد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone