جمعه 21 آبان 1400
خرید جدید گل‌گهر نیامده گل زد!

خرید جدید گل‌گهر نیامده گل زد!
مهاجم جوان اهل گابن تیم گل‌گهر که به تازگی به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شده، توانست در بازی تدارکاتی امروز تیمش گل بزند.

یکی از خریدهای پر سر و صدا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، اریک بانیاما مهاجم تیم امید گابن بود؛ مهاجمی که رزومه چندانی از او در دسترس نبود و حتی بسیاری جذب او را از سوی باشگاه سیرجانی خلاف آیین‌نامه نقل و انتقالات می‌دانستند اما باشگاه گل‌گهر اثبات کرد که بانیاما سابقه بازی در تیم ملی امید و بزرگسالان گابن را دارد و مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

این مهاجم گابنی که حالا با توجه به مصدومیت دو ماهه یونس شاکری، می‌تواند به مهره کلیدی گل‌گهر در بازی‌های آتی لیگ برتر تبدیل شود، امروز برای نخستین‌بار از سوی امیر قلعه‌نویی مورد آزمایش قرار گرفت و اولین تجربه بازی خود برای تیم جدیدش را در مصافی تدارکاتی مقابل شهر خودرو به دست آورد.

اریک بانیاما که در ترکیب اصلی گل‌گهر در بازی دوستانه امروز بود، توانست تک گل تیمش را در روز تساوی 1-1 گل‌گهر و شهر خودرو وارد دروازه محمدجواد کیا کند تا شروعی توأمان با گلزنی داشته باشد و امیدواری‌ها نسبت به عملکرد خوب خود در لباس گل‌گهر را دوچندان کند و هم‌چنین نشان بدهد در شرایط مسابقه قرار دارد.

در آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بعد از تعطیلات ملی، گل‌گهر در آبادان میهمان صنعت نفت است و باید دید این مهاجم گابنی در آن مسابقه که اولین تجربه رسمی حضور او در لیگ برتر فوتبال ایران است، چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone