یکشنبه 23 آبان 1400
شهرخودرو و تلاش دوباره برای اثبات در لیگ

شهرخودرو و تلاش دوباره برای اثبات در لیگ
تیمی که توانسته بود در فصول مختلف لیگ برتر به نتایج خوبی دست یابد، طی دو فصل اخیر با مشکلاتی که گریبانش را گرفته در مسیر نگران‌کننده‌ای برای هواداران قرار گرفته است.

شهرخودرو که با مالکیت حمیداوی به دنبال تحقق رویاهای مشهدی‌ها بود و این موضوع را حتی با صعود به لیگ قهرمانان آسیا نیز نشان داده بود، در دو فصل اخیر شرایط سختی را دنبال می‌کند که حتی نگرانی‌هایی را بابت سقوط آنها با این وجود شکل داده است. با این حال اکبر میثاقیان که هدایت این تیم را در این فصل برعهده گرفته، امیدوار است با حمایت دوباره مسوولان استانی و مدیران باشگاه موفق شود آنها را بار دیگر در مسیر کامیابی قرار دهد.

شهرخودرو در شرایطی که سه هفته ابتدایی را تنها با کسب یک امتیاز و حضور در قعر جدول دنبال می‌کند، طی تعطیلات لیگ به بازیابی شرایط تاکتیکی - فنی و البته روحی خود پرداخته و در دو بازی تدارکاتی برابر گل گهر و پرسپولیس به میدان رفته است که تا حدودی حداقل از حیث نتیجه توانسته رضایتبخش و امیدوارکننده ظاهر شود. دیدار با دو مدعی این فصل که هر دو با تساوی خاتمه یافته است و اکنون اکبر میثاقیان و تیمش را به آینده و فرار از منطقه سقوط امیدوارتر کرده است.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone