پنجشنبه 27 آبان 1400
آرژانتین 0-0 برزیل

آرژانتین 0-0 برزیل
تیم ملی آرژانتین علیرغم تساوی بدون گل در بازی بامداد امروز موفق شد مجوز حضور در جام جهانی 2022 قطر را به دست آورد.

دو تیم آرژانتین و برزیل بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمار غایب بزرگ این بازی بود که به دلیل احساس درد در ناحیه ران پا نتوانست به همراه سایر بازیکنان تیمش به آرژانتین سفر کند اما لیونل مسی علیرغم تمامی گمانه‌زنی‌ها در این بازی در ترکیب ثابت قرار داشت و 90 دقیقه با پیراهن تیم ملی کشورش بازی کرد، با این حال نتوانست کمکی به پیروزی آرژانتین کند.

دو تیم بازی پایاپایی را در این دیدار به نمایش گذاشتند ولی سهم آرژانتین از توپ و میدان بیشتر از تیم مهمان بود و آنها 56 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و سه شوت در چارچوب در برابر دو شوت در چارچوب برزیل زدند که در نهایت هیچکدام تور دروازه‌ها را به لرزه درنیاورد.

علیرغم تساوی بدون گلی که در این بازی به دست آمد، شکست 0-2 شیلی برابر اکوادور در دیگر بازی بامداد امروز باعث شد که صعود شاگردان لیونل اسکالونی به جام جهانی 2022 قطر قطعی شود.

تنها چهار تیم از آمریکای جنوبی به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند و باخت شیلی برابر اکوادور باعث شد که این تیم با 16 امتیاز از 14 بازی در رده ششم قرار گرفته و در فاصله چهار بازی تا پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی امکان رسیدن به آرژانتین رده دومی را از دست بدهد.

پیش از این برزیل با 35 امتیاز از 13 بازی به عنوان اولین تیم از منطقه آمریکای جنوبی مجوز حضور در جام جهانی 2022 را دریافت کرده بود و حالا آرژانتین نیز با 29 امتیاز از 13 بازی به عنوان دومین تیم این منطقه صعودش به این رقابت‌ها قطعی شد.

در حال حاضر اکوادور و کلمبیا با 23 و 17 امتیاز از 14 بازی در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند و پرو نیز با 17 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به کلمبیا رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone