یکشنبه 14 آذر 1400
میلان 2  سالرنیتانا 0

میلان 2  سالرنیتانا 0
میلان موفق شد در یک بازی نسبتا آسان با دو گل سالرنیتانا را شکست دهد.

میلان امروز در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم سری‌آ در سن سیرو میزبان سالرنیتانا بود که نهایتا این بازی با نتیجه 2-0 به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه یافت.

میلان از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 5 به گل اول دست پیدا کند. حرکت فوق‌العاده رافائل لیائو با پاس بهتر او همراه شد و نهایتاً این فرانک کسیه بود که با یک ضربه تمام کننده دروازه سالرنیتانا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

میلان بعد از گل اول نیز به حملات خود ادامه داد و توانست در دقیقه 18 توسط الکسیس سائلماکرز باز هم دروازه سالرنیتانا را باز کند. این بازیکن روی حرکت انفرادی و با ضربه ای عالی موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

در ادامه بازی نیز میلان توپ و میدان را در اختیار داشت و کار را کنترل کرد تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه پیدا کند.

در آغاز نیمه دوم میلان می‌توانست روی همکاری الساندرو فلورنزی و فرانک کسیه به گل سوم هم دست پیدا کند اما نهایتا این موقعیت به گل منجر نشد.

در دقیقه 70 جونیور مسیاس یک فرصت عالی داشت تا دروازه سالرنیتانا را برای بار سوم باز کند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه مسابقه نیز میلان بازی را کنترل کرد و اتفاق خاص دیگری روی دروازه‌ها رخ ندارد تا نهایتا شاگردان استفانو پیولی با همان دو گل به برتری دست پیدا کنند و موقتاً جای ناپولی را در صدر جدول را بگیرند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone