دوشنبه 15 آذر 1400
یونایتد 1  پالاس 0

یونایتد 1  پالاس 0
منچستریونایتد در یک بازی نزدیک موفق شد با تک گل فرد کریستال پالاس را شکست دهد.

منچستریونایتد امروز در اولین مسابقه‌ای که رالف رانگنیک هدایت این تیم را بر عهده داشت در اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-0 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت.

منچستریونایتد از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 3 اولین موقعیت تقریبا خوب این تیم خلق شد؛ جایی که ضربه الکس تلس با اختلاف نسبتاً کم از کنار دروازه کریستال پالاس به بیرون رفت.

در دقیقه 24 منچستر یونایتد می توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه محکم فرد در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع کریستال پالاس برگردانده شد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچستریونایتد می توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه زیبای دیه‌گو دالو با اختلاف کمی به بیرون رفت تا دو تیم با همان تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم کاملا متعادل آغاز شد و تا دقیقه 75 هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد کنند. تا این که یک موقعیت بسیار خوب توسط کریستال پالاس از دست رفت. جایی که جردن آیو در دهانه دروازه یک فرصت را به شکلی عجیب از دست داد تا یونایتد شانس آورده باشد.

در دقیقه 78 بالاخره قفل دروازه کریستال پالاس شکسته شد. ضربه زیبا و پای راست فرد از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه کریستال پالاس رفت تا منچستریونایتد بالاخره با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه بازی نیز این منچستریونایتد بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما گل دیگری در این مسابقه به ثمر نرسید تا شیاطین سرخ به سه امتیاز مهم دست پیدا کرده و رالف رانگنیک نیز شروع خوبی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone