یکشنبه 21 آذر 1400
بایرن 2 - ماینتس 1

بایرن 2 - ماینتس 1
بایرن مونیخ در دیداری دشوار در مقابل ماینتس موفق به کسب پیروزی 1-2 شد.

بایرن مونیخ در دیداری که ابتدا عقب افتاده بود در نهایت 1-2 موفق به کسب پیروزی شد تا یولیان ناگلزمان به صدمین پیروزی خود در کسوت مربیگری در بوندسلیگا دست پیدا کند. با توجه به تساوی دورتموند مقابل بوخوم، فاصله بایرن در صدر با این تیم به شش امتیاز رسید.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال بنجامین پاوارد فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه آلوفونسو دیویس از فاصله ای نزدیک راهی به دروازه ماینتس پیدا نکرد.

اما در دقیقه 21 این ماینتس بود که به گل اول دست پیدا کرد. بورکارت با چرخشی تماشایی و ارسالی دقیق در دهانه دروازه اونیسیوو را صاحب موقعیت گلزنی کرد و این بازیکن با ضربه سر خود به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول این دیدار شد.

دقایقی بعد پاس رابرت لواندوفسکی با ضربه سر به توماس مولر رسید و این مهاجم آلمانی موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه ماینتس داشت، اما زنتنر ضربه این بازیکن را به خوبی مهار کرد.

در اواخر نیمه اول و روی همکاری لواندوفسکی و مولر باز هم بایرن مونیخ صاحب فرصت شد، اما دروازه بان ماینتس با خروج خوب خود مانع گلزنی حریف شد. در دقیقه 45 استاچ در گوشه محوطه می توانست گل دوم ماینتس را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه بایرن به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-1 تیم مهمان خاتمه یافت.

بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل تساوی دست یافت. ارسال بلند کورنتین تولیسو در محوطه به کینگزلی کومان رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی و دقیق از بین پاهای زنتنر موفق به زدن گل اول بایرن مونیخ شد.

دقایقی بعد بایرن مونیخ فرصت داشت به گل دوم خود هم دست پیدا کند، اما ضربه محکم لروی سانه از فاصله ای قابل توجه را دروازه بان ماینتس با عکس العمل خوب خود مهار کرد.

اما در دقیقه 74 بایرن مونیخ به گل دوم خود هم دست یافت. ارسال پاوارد در گوشه محوطه جریمه به جمال موسیالا رسید و این ستاره جوان با حرکتی تکنیکی و ضربه زمینی خود زنتنر را مغلوب کرده و گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دقایقی بعد ماینتس روی یک ضد حمله سریع و حرکت اینگوارستن می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بایرن مونیخ 1-2 ماینتس را مغلوب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone