یکشنبه 21 آذر 1400
آرسنال 3 - ساوتهمپتون 0

آرسنال 3 - ساوتهمپتون 0
آرسنال با ارائه نمایشی برتر با سه گل از سد ساوتهمپتون گذشت.

توپچی ها که در هفته های اخیر موفق به کسب نتایج درخشانی شده اند، امشب نیز با سه گل ساوتهمپتون را مغلوب کرده و به فاصله یک امتیازی وستهام در رده چهارم جدول رسیدند.

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه زمینی آرمسترانگ از گوشه محوطه را آرون رمزدیل با عکس العمل خوب خود مهار کرد.

اما در ادامه آرسنال بر جریان بازی مسلط شده و در دقیقه 21 به گل اول خود نیز دست یافت. روی ارسال زمینی بوکایو ساکا، الکساندر لاکازت در مرکز محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق شد گل اول آرسنال را به ثمر برساند.

اما حملات توپچی ها ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم هم رسید. ارسال دقیق کی‌ران تیرنی در دهانه دروازه به مارتین اودگارد رسید و این هافبک نروژی به راحتی و با ضربه سر دقیق خود موفق به زدن گل دوم تیمش هم شد.

آرسنال در دقایق پایانی نیمه اول فاصله ای تا زدن گل سوم خود هم نداشت، اما ضربه بوکایو ساکا از زاویه ای دشوار را ویلی کابایرو به خوبی مهار کرد تا در نهایت نیمه اول با همان نتیجه 0-2 به سود آرسنال به اتمام برسد.

اما آرسنال در نیمه دوم نیز هجومی ظاهر شده و بعد از خلق یکی دو موقعیت به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال یک کرنر دنی سبایوس، این گابریل ماگالهاش بود که با ضربه سر دقیق خود از فاصله نزدیک موفق به زدن گل سوم آرسنال شد.

در دقیقه 68 آرسنال فاصله ای تا زدن گل چهارم هم نداشت، اما بوکایو ساکا بعد از حرکت از سمت راست به داخل با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت خوب برای آرسنال از دست رفت. در ادامه تلا از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه ساوتهمپتون امتحان کرد، اما ضربه محکم این بازیکن با عکس العمل آرون رمزدیل همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و آرسنال با همان سه گل حریف خود را مغلوب کرد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone