یکشنبه 21 آذر 1400
لیورپول 1  ویلا 0

لیورپول 1  ویلا 0
لیورپول در یک بازی جذاب و تماشایی موفق شد با یک گل استون ویلا را شکست دهد.

یکی از جذاب ترین مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس امشب بین دو‌ تیم لیورپول و استون ویلا برگزار شد که نهایتا این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه یافت.

لیورپول کار را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه ترنت الکساندر آرنولد به مدافع استون ویلا برخورد کرد و به کرنر رفت.

چند دقیقه بعد لیورپول تا آستانه باز کردن دروازه استون ویلا پیش رفت اما ضربه اندی رابرتسون با واکنش بسیار خوب دروازه‌بان حریف به کرنر فرستاد شد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد محمد صلاح می‌توانست لیورپول را پیش بیندازد اما ضربه این ستاره مصری باز هم با واکنش خوب امیلیانو مارتینز همراه شد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

لیورپول نیمه دوم را هم کاملاً هجومی آغاز کرد و در دقیقه 60 باز هم این محمد صلاح بود که می‌توانست گلزنی کند اما ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه استون ویلا به بیرون رفت.

در دقیقه 65 نفوذ محمدصلاح به محوطه جریمه استون ویلا با خطای کایرون مینگز روی این ستاره مصری همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود محمد صلاح پشت توپ ایستاد و دروازه استون ویلا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 78 اشتباه مدافع استون ویلا می‌توانست برای بار دوم دروازه این تیم را باز کند اما دیه گو ژوتا نتوانست از این فرصت تقریباً تک به تک استفاده کند و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 86 اشتباه عجیب و باورنکردنی جوئل ماتیپ و آلیسون بکر باعث شد که دروازه لیورپول در آستانه باز شدن قرار بگیرد اما بازیکنان استون ویلا نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

در ادامه نیز لیورپول هرطور که بود این پیروزی را حفظ کرد و حتی ژوتا یک موقعیت تک به تک را هم خراب کرد تا قرمزها به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرده باشند و استیون جرارد با شکست آنفیلد را ترک کند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone