یکشنبه 21 آذر 1400
ونتزیا ۱  یوونتوس 1

ونتزیا ۱  یوونتوس 1
یوونتوس با ارائه یک نمایش ناامیدکننده دیگر مقابل ونتزیا با نتیجه 1-1 متوقف شد.

یوونتوس که طی هفته های گذشته در رقابت های سری‌آ پرفراز و نشیب ظاهر شده امشب مهمان ونتزیا بود که در پایان مسابقه دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

بازی متعادل آغاز شد اما در همان دقایق نخست یک بدشانسی بزرگ به سراغ یوونتوس آمد؛ جایی که در دقیقه 13 پائولو دیبالا دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا یک شوک به تیم ماسیمیلیانو آلگری وارد شود.

در ادامه این یوونتوس بود که عملکرد بهتری داشت و توانست در دقیقه 35 به گل اول دست پیدا کند. ارسال لوکا پلگرینی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده آلوارو موراتا همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در ادامه نیمه اول یوونتوس می‌توانست توسط خوان کوادرادو گل دوم را هم به ثمر برساند و خیال خود را از پیروزی راحت کند اما این ستاره کلمبیایی نتوانست از موقعیت خوب گلزنی خود استفاده کند تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 1-0 تمام شود.

در نیمه دوم ونتزیا کار را هجومی آغاز کرد و نهایتا توانست در دقیقه 55 گل تساوی را وارد دروازه یوونتوس کند. شوت زیبای ماتیو آرامو به گوشه دروازه یوونتوس رفت تا نتیجه 1-1 شود.

در حالی که انتظار می‌رفت این یوونتوس باشد که حملاتی را برای به ثمر رساندن گل برتری روی دروازه ونتزیا ترتیب دهد اما تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت ایجاد کرد اما نهایتاً گل دیگری در بازی به ثمر نرسید تا تیم آلگری یک تساوی ناامید کننده دیگر را کسب کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone