دوشنبه 22 آذر 1400
اودینزه 1- میلان 1

اودینزه 1- میلان 1
میلان در دیداری خارج از خانه مقابل اودینزه با تساوی 1-1 متوقف شد.

شاگردان استفانو پیولی که در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارند، در دیدار امشب تا ثانیه های پایانی از حریف عقب بودند اما گل زلاتان ابراهیموویچ در وقت های تلف شده، یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه نصیب آنها کرد.

اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 بود که روی پاس بتو، جرارد دلوفئو صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا توموری توپ را دفع کند.

چهار دقیقه بعد روی ارسال خوب فلورنزی، زلاتان می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، بتو اودینزه را پیش انداخت. روی یک پاس در عمق بود که بتو با مایک مانیان تک به تک شد و علی رغم اینکه دروازه بان میلان ضربه اول را دفع کرد اما توپ برگشتی بار دیگر مقابل بتو قرار گرفت و او این بار با یک شوت محکم دروازه میلان را باز کرد.

بعد از این گل میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

این شرایط ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 43، روی پاس زلاتان، براهیم دیاز می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه اودینزه پیدا نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان با سه تعویض آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47، زلاتان روی پاس فلورنزی دروازه میزبان را باز کند اما این بار هم ضربه این ستاره سوئدی از بالای دروازه سیلوستری به بیرون رفت.

حملات میلانی ها ادامه پیدا کرد اما باز هم به فرصت های چندانی منجر نشد. در میانه های این نیمه بازی متعادل شد اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش بازیکنان میلان برای رسیدن به گل تساوی افزایش پیدا می کرد تا اینکه سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، زلاتان دروازه اودینزه را باز کرد.

روی یک ارسال به محوطه جریمه اودینزه، توپ در رفت و برگشت به زلاتان رسید و او هم با یک ضربه قیچی تماشایی، کار را تمام کرد.

در ثانیه های پایانی بازی، ایزاک سکسِس، بازیکن اودینزه، به دلیل درگیری با حریف با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا تیم میزبان ثانیه های پایانی را با 10 نفر ادامه بدهد اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در حال حاضر میلان با 39 امتیاز از 17 بازی در صدر قرار دارد اما در صورتی که اینتر بتواند فردا شب مقابل کالیاری به پیروزی برسد، جای این تیم را در رتبه اول جدول خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone