ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400
صحبت‌های تند فرهاد مجیدی پیش از بازی سپاهان

صحبت‌های تند فرهاد مجیدی پیش از بازی سپاهان
فرهاد مجیدی مقابل شایعه جدایی گابریل پین دستیار ایتالیایی اش واکنش تندی از خود به نمایش گذاشت.

فرهاد مجیدی اکنون بعد از برتری سه گله تیمش برابر پیکان، روحیه بالایی را در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان نشان می‌داد، با همان استایل همیشگی‌اش برابر برخی سوالات حاشیه‌ای ایستاد و مدعی شد توجهی به "اراجیف" ندارد و برای موفقیت تیمش ترجیح می‌دهد آنها را "دایورت" کند.

* فردا شاهد بازی زیبایی هستیم
همیشه بازی های بین استقلال و سپاهان هم حساس بوده و هم جذاب. من فکر می کنم با توجه به این کیفیتی که هر دو تیم دارند، فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

* برای موفقیت در فوتبال ایران، شایعات را دایورت کنید
جدایی گابریله پین؟ من از شما خواهش می کنم به اراجیفی که روزنامه های دروغ گو منتشر می کنند، اهمیت ندهید. البته این روزنامه چند خبر دیگر هم منتشر کرده بود. این اراجیف نه برای من مهم است و نه به آن اهمیت می دهم. همیشه با بازیکنان هم که صحبت می کنم به آنها می گویم که من به شما یک کلید موفقیت در فوتبال ایران را می دهم. چه زمانی که به عنوان بازیکن هستید و چه زمانی که مربی شدید. اگر می خواهید در فوتبال ایران موفق باشید، باید همه حرف ها و حدیث ها را دایورت کنید. می توانید این را از بازیکنان بپرسید.

* برای هدفم تلاش می کنم حتی اگر تنها باشم
ممکن است به این صحبت ها بخندید ولی این یک واقعیت در فوتبال ایران است. من نه به این اراجیف اهمیت می دهم و نه تمرکزم به هم می خورد. من این مسئولیت سنگین را قبول کرده ام و آن هم موفقیت و خوشحال کردن هواداران استقلال است. مطمئن باشید همه تلاشم را برای رسیدن به هدفم خواهم کرد. حتی اگر تنها باشم. کلا آدم هایی که راه تنها بودن را بلدند، آدم های قدرتمندی هستند و برای رسیدن به هدف و موفقیتشان، بجز خدا به کس دیگری تکیه نمی کنند.

* با گابریله پین همکاری فوق العاده ای داریم
ما یک همکاری فوق العاده ای با هم داریم. نه تنها با آقای پین بلکه با سایر دستیاران اینگونه است. نمی دانم چرا تا استقلال یک بازی را می برد، (به حاشیه سازی) شروع می کنند؟ از بازیکنان خواسته ام تا تمام تمرکزشان را روی تیم بگذارند. ما این فصل کار بسیار سختی داریم. باید هم خوب تمرین کنیم و هم بیشتر تلاش کنیم تا به هدفی که می خواهیم برسیم.

از عملکرد سه هافبک تیمم راضی‌ام
بحث آمار را که کنار بگذارید از عملکرد هافبک‎هایم در بازی قبل بسیار راضی ام. هر سه هافبک من آقایان نیک نفس، خاقانی و مهدی پور بسیار عالی بازی کردند. با توجه به سیستمی که ما بازی می کنیم وظایفی که از آنها خواسته بودم، به نحو احسن انجام دادند.

شانس نداشتم در دوره مربیگری‌ام هواداران باشند
استقلال با هوادارانش شکل می گیرد. من در عرصه مربیگری این شانس را نداشتم و فکر کنم 6-5 بازی در کنار آنها بودم که نباختم. مسوولان باید تصمیم گیری کنند و امیدوارم هر چه زودتر تصمیم بگیرند و هواداران به سکوها برگردند.

ساختار استقلال فوتبال هجومی است و بهتر خواهیم شد
تفکرات من همین است و در چند بازی اول ما، به خاطر اینکه تیمم تغییر کرده بود آنچه که می خواستم اتفاق نیفتاد. البته اگر بازی با نفت آبادان را ببینید ما هر توپی که ارسال می شود 4-3 بازیکن در باکس حریف داریم و این خیلی خوب است. هواداران استقلال یک فوتبال هجومی می خواهند و این ساختار باشگاه است و من هم باید به عنوان مربی این تیم طبق ساختار پیش بروم و مطمئن باشید در بازی های آینده بهتر پیش خواهیم رفت.

تیمی قهرمان می شود که کمتر گل بخورد و تیمم 2 گل خورده
چیزی که برای من بیشتر اهمیت دارد و روی آن تاکید می کنم این است که تیمم گل نخورد. شاید باور نکنید اما نتیجه ای که به دست می آید و این را از فصل قبل این کار را کردم که علاوه بر اینکه پاداش برد، پاداش گل نخوردن هم می گذارم. فکر کنم پارسال در 11 بازی 3 گل خوردیم و امسال هم در 9 بازی 2 گل خوردیم. تیمی قهرمان می شود که کمتر گل بخورد.

ماجرای نگاه کردن یک دقیقه‌ای به بازیکنان بلندقد استقلال
سرمربی استقلال در واکنش به سوالی درباره نحوه گلزنی این تیم با سود بردن از مدافعان بلندقامت تیمش گفت: ببینید این یکی از تاکتیک های ماست، البته فقط یکی از آنها. ما در یکی از جلسات فنی و زمانی که بازیکنان حضور داشتند از آقای یزدانی، دانشگر و رودی ژستد و کوین یامگا خواستم که بایستند. از بازیکنان خواستم که یک دقیقه به این بازیکنان نگاه کنند و به آنها گفتم که هر مربی ای آرزویش این است که چنین بازیکنان بلندقامتی داشته باشد. از آنها خواستم امروز و در بازی با پیکان از ضربات ایستگاهی با توجه به تمرینی که داشتیم سود ببرند.

امیدوارم تا نیم فصل مشکل زمین تمرین حل شود
تنها دغدغه من الان زمین تمرین است که الان با توجه به تلاشی که باشگاه کرده همچنان کیفیت مناسبی ندارد و برای بحث های تاکتیکی ما قابل اجرا نیست و آقای پین هم به آن اشاره کرده است. ما تمام تهران را گشتیم و زمین تمرین مناسبی پیدا نکردیم اما امیدوارم در نیم فصل این مشکل نیز برطرف شود.

* برای شکست سپاهان کار بسیار سختی داریم
سپاهان تیم بسیار باکیفیتی است. هم بازیکنان بسیار خوب و هم کادرفنی خوبی در اختیار دارد. برای پیروزی در بازی فردا، کار بسیار سختی داریم. بعد از بازی با تیم پیکان و فردای روز ریکاوری از بازیکنان خواهش کردم که تمام تمرکزشان را روی بازی با سپاهان بگذارند و بازی با پیکان را فراموش کنند. تصورم این است که فردا بازی بسیار زیبایی را خواهیم داشت.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone