ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400
رونالدو بعد از گلزنی از من عذرخواهی کرد!

رونالدو بعد از گلزنی از من عذرخواهی کرد!
کریستیانو رونالدو، ستاره باتجربه منچستریونایتد بعد از گلزنی مقابل آرسنال از پیرس مورگان عذرخواهی کرده است.

پیرس مورگان، مجری مشهور و 56 ساله، فاش کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه دو بار با لباس منچستریونایتد در بازی مقابل آرسنال در تاریخ دوم دسامبر موفق به گلزنی شده، از او عذرخواهی کره است. پیرس مورگان که علاقه زیادی به آرسنال داشته و حتی در مصاحبه با سیاسون از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالت متحده نیز این علاقه را پنهان نکرده، رابطه بسیار خوبی با رونالدو دارد و یکی از خاطره انگیزترین مصاحبه های این ستاره پرتغالی با او رقم خورده است.

رونالدو در آن مصاحبه در مورد گذشته خود صحبت کرده و به شدت احساساتی شد که این تصاویر خیلی مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و این مصاحبه فقط در صفحه توئیتر پیرس مورگان بیش از 32 میلیون بار دیده شده است.

پیرس مورگان مدعی شد آن روز به رونالدو پیامی داده و از او خواسته دروازه آرسنال را باز نکند. اما گلزن شماره هفت یونایتد دو بار مقابل توپچی ها موفق به گلزنی شده و مقدمات برتری 2-3 تیمش را فراهم کرد. البته در پایان بازی رونالدو عبارت "ببخشید" را برای پیرس مورگان ارسال کرده که این واکنشی توام با شوخی را از سوی مجری مشهور به همراه داشته است: "اگر این پیام حاوی یک ایموجی خنده هم نبود، عذرخواهی او را می پذیرفتم."

همچنین پیرس مورگان فاش کرد که بعد از آن مصاحبه جذاب در سال 2019، او و کریستیانو رونالدو همچنان با یکدیگر رابطه دوستانه ای داشته و هر از چند گاهی با یکدیگر در ارتباط هستند. رونالدو در تابستان امسال و بعد از 12 سال دوباره لباس منچستریونایتد را به تن کرده و در این مدت از نظر فردی آمار درخشانی را ثبت کرده است.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone