چهارشنبه 24 آذر 1400
لغو دیدار یونایتد- برنتفورد به دلیل شیوع دوباره کرونا

لغو دیدار یونایتد- برنتفورد به دلیل شیوع دوباره کرونا
دیدار دو تیم منچستریونایتد و برنتفورد به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی شیاطین سرخ لغو شد.

به نظر می‌رسد که بحث شیوع دوباره ویروس کرونا در انگلیس و بین بازیکنان باشگاه‌های لیگ برتری بسیار جدی باشد.

تعدادی از بازیکنان و اعضای باشگاه منچستریونایتد یکشنبه صبح با تست مثبت کرونا روبر شده و از زمین تمرین به خانه فرستاده شدند.

این باشگاه حتی پیش از این که مذاکراتش با لیگ برتر منجر به لغو بازی برابر برنتفورد شود نیز تمامی تمرینات تیم اول را تعطیل کرده بود.

حالا این ترس وجود دارد که شیوع این ویروس در بین بازیکنان و اعضای این باشگاه بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌شود باشد و این باشگاه تصمیم گرفته که مجموعه تمرینی خود را به صورت کامل بسته و از سفر به لندن خودداری کند.

در بیانیه‌ای که باشگاه یونایتد دوشنبه شب منتشر کرد آمده:« منچستریونایتد تایید می‌کند که دیدار ما در لیگ برتر مقابل برنتفورد که قرار بود روز سه شنبه 14 دسامبر برگزار شود به تعویق افتاده و تاریخ برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد. پس از مثبت شدن تست پی سی آر تعداد از اعضا و بازیکنان تیم اول، نیاز به نظارت بر شیوع این ویروس احساس شد. تصمیمی بر تعطیی تمامی اقدامات تیم اول در مجموعه تمرینی باشگاه به مدت 24 ساعت اتخاذ شد تا به کاهش شیوع بیشتر کمک شود و افرادی که تست آنها مثبت شده بود با تکیه بر پروتکل‌های لیگ برتری به قرنطینه فرستاده شدند.»

در ادامه این بیانیه آمده:« با توجه به لغو شدن تمرینات و پراکندگی اعضای تیم و با توجه به این که سلامت بازیکنان و اعضای باشگاه در اولویت قرار دارد، یونایتد درخواست تغییر تاریخ این بازی را ارائه کرد. اعضای هیئت رییسه لیگ برتر نیز تصمیم گرفتند با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی با تعویق این مسابقه موافقت کنند. منچستریونایتد از ناراحتی ایجاد شده برای برنتفورد و هواداران هر دو تیم متاسف است.»

در این میان سایت گل مدعی شده که تمامی اعضای تیم که روز شنبه به نوریچ سفر کردند با تست منفی بازگشتند اما تعداد کمی از افراد صبح روز یکشنبه با تست مثبت روبرو شدند و به خانه رفتند و سایر افراد در جلسات تمرینی فضای باز و بدون تماس شرکت کنند.

پیش از این نیز تاتنهام به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی خود نتوانسته بود تمریناتش را ادامه دهد و دو بازی این تیم برابر برایتون در لیگ برتر و رن در لیگ کنفرانس اروپا لغو شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone