جمعه 26 آذر 1400
جدول لیگ ایتالیا 19 تیمی می‌شود

جدول لیگ ایتالیا 19 تیمی می‌شود
آینده سالرنیتانا در سری آ این فصل همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اگر تا دو هفته دیگر تغییری در مالکیت باشگاه سالرنیتانا رخ ندهد، این تیم در همین اواسط فصل به دسته پایین تر سقوط کرده و نیم فصل دوم لیگ ایتالیا با 19 تیم برگزار خواهد شد. این باشگاه متعلق به کلودیو لوتیتو، رئیس فعلی باشگاه لاتزیو است و طبق قوانین فوتبال در ایتالیا و برای جلوگیری از شبهات تبانی و مواردی از این دست، دو تیم در یک لیگ با یک مالک مشترک حق بازی کردن ندارد.

بدیت ترتیب اگر سالرنیتانا نتواند تا تاریخ 31 دسامبر مالک جدیدی پیدا کنند، ممکن است از سری آ کنار گذاشته شده و به لیگ پایین تر سقوط کنند. کلودیو لوتیتو در ابتدای فصل نتوانست مشتری برای فروش این باشگاه پیدا کند و به همین علت تا پایتن سال 2021 از فدراسیون فوتبال ایتالیا برای واگذاری سالرنیتانا فرصت خواست که این درخواست مورد قبول قرار گرفت.

اما در حال حاضر و تا این مقطع هیچ پیشنهادی برای برآورده کردن حداقل شرایط، از جمله میزان مشخصی از سپرده برای خرید این باشگاه مهیا نشده و فرصت سالرنیتانا نیز رو به پایان است. فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز ضمم تایید این اخبار مدعی شد در صورت عدم فروش باشگاه سالرنیتانا طی این دو هفته، همه از قوانین آگاه بوده و خبر دارند که قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. سالرنیتانا فصل گذشته برای اولین بار پس از 22 سال به سری آ صعود کرد، اما این تیم در حال حاضر با کسب هشت امتیاز از 17 بازی در قعر جدول قرار دارد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone