جمعه 26 آذر 1400
منچسترسیتی باید سردار آزمون را جذب کند

منچسترسیتی باید سردار آزمون را جذب کند
هافبک سابق زنیت اعتقاد دارد که لیون انتخاب مناسبی برای سردار آزمون نیست و منچسترسیتی باید این مهاجم ایرانی را جذب کند.

سردار آزمون بازیکن ایرانی زنیت به دوره 6 ماهه پایانی قرارداد خود با زنیت نزدیک می شود و او قادر خواهد بود آزادانه با هر باشگاهی که تمایل داشته باشد، وارد مذاکره شود تا در تابستان آینده مقصد جدیدی را برای آینده فوتبالی خود انتخاب کند.

در حالیکه از لیون به عنوان جدی ترین مقصد سردار نام برده می شود، اما گنادی اورلوف هافبک سابق زنیت سن پترزبورگ به رادیو زنیت گفت که باور نمی کند که چرا منچسترسیتی با مهاجم 17 میلیون پوندی قرارداد امضا نمی کند و از نظر او قهرمان لیگ برتر باید نگاهی به سردار آزمون ملی پوش ایرانی بیندازد.

وب سایت hitc در مطلبی به قلم دنی اوون در این خصوص نوشته است: با پایان قرارداد او در تابستان آینده، آزمون وارد پنجره نقل و انتقالات ژانویه می شود. پس از اینکه فوتبال در اروپا ماه ها پشت درهای بسته برگزار شد، بودجه باشگاه ها در سراسر قاره همچنان کم است و وضعیت آزمون که به زودی به یک بازیکن آزاد تبدیل می شود، شانس او را برای تضمین انتقال به یکی از پنج لیگ برتر اروپا افزایش داده است.

این بازیکن اخیرا از سوی سه تیم لیگ برتری آرسنال، وستهام و اورتون مورد توجه قرار گرفته است. در همین حال، ژان میشل اولاس رئیس لیون اعتراف کرد که از پیگیری پیتر بوش سرمربی تیم فوتبال لیون برای خرید آزمون حمایت خواهد کرد.

با این حال، اورلوف احساس می‌کند که لیون مقصد نسبتاً ضعیفی برای مهاجمی است که می‌تواند در سطحی بسیار بالاتر پیشرفت کند. گنادی اورلوف هافبک سابق زنیت سن پترزبورگ درباره انتقال احتمالی سردار به لیون می گوید: خب، آزمون با لیون چه چیزی می تواند ببرد؟ در مورد آن فکر کنید. آیا پاری سن ژرمن منحل می شود؟ (که لیون بتواند جام ببرد؟)

او ادامه داد: من به سردار احترام می گذارم و از دیدن او (در یک باشگاه بزرگ اروپایی) خوشحال خواهم شد. اما بازی برای منچسترسیتی، بایرن مونیخ یا برخی از باشگاه های ایتالیایی چیز دیگری است. اما به دلایلی او را به آنجا دعوت نمی کنند.

آزمون فصل گذشته برای زنیت سن پترزبورگ در تمامی رقابت ها 19 گل زد و باعث قهرمانی این تیم در لیگ برتر روسیه شد. در ماه سپتامبر، او اعتراف کرد که پیشنهاد تاتنهام هاتسپر را رد کرده است.

با این حال، زنیت ممکن است چاره‌ای جز دریافت پول نقد در ماه آینده نداشته باشد، زیرا ترس مدیران باشگاه از اینکه مهاجم 17 میلیون پوندی آنها می‌تواند در تابستان گازپروم آرنا را رایگان ترک کند، افزایش می‌یابد.

شاید این احساس وجود داشته باشد که تیم درخشان پپ گواردیولا که سه شنبه شب لیدز یونایتد را 7-0 شکست داد، هنوز به جذب یک مهاجم نیاز داشته باشد. در حالی که آن انتظاراتی که مثلاً از هری کین یا دوشان ولاهوویچ وجود دارد، برای آزمون وجود ندارد اما او در پست سنتر فوروارد شایسته احترام است. آزمون در تساوی 3-3 هفته گذشته برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان اروپا را دور زد و یک گل انفرادی خوب در نیمه دوم به ثمر رساند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone