یکشنبه 28 آذر 1400
شوک 120 ثانیه‌ای به ژاوی در نوکمپ

شوک 120 ثانیه‌ای به ژاوی در نوکمپ
تیم جوان ژاوی در عرض دو دقیقه برتری خود مقابل میهمان را از دست رفته دید.

بعد از ناکامی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و سقوط به لیگ اروپا، بارسلونا با هدایت ژاوی در تلاش است تا به وضعیت خود در لالیگا سامان دهد. سرمربی جدید بارسا که با اضافه کردن چند پدیده جوان از تیم دوم به تیم اصلی، سعی در ایجاد طراوت در تیمش دارد، امشب با گلزنی دو نفر از این بازیکنان، شب خوشی را تجربه می کرد که در عرض دو دقیقه همه چیز تغییر کرد.

بارسا در نیمه اول بازی امشب مقابل الچه در هفته هجدهم لیگ برتر با گلزنی گاوی و جوتگلا دو بر صفر از حریف پیش افتاد تا نیمه دوم را با آرامش خاطر بالایی شروع کند؛ فاصله دو گل، فاصله ای بود که ژاوی از بابت حفظ آن در نیمه دوم نگرانی زیادی نداشت اما تیم میهمان در عرض دو دقیقه همه معادلات را بر هم زد.

الچه که با 8 باخت در 17 مسابقه در مکان شانزدهم جدول حضور دارد با گل های دقایق 62 و 63 باخت دو بر صفر را با مساوی دو بر دو عوض کرد تا آبی اناری ها با یک شوک بزرگ مواجه شوند. مورنته در دقیقه 62 گل اول را برای الچه به ثمر رساند و بلافاصله بعد از این گل و در حالی که شاگردان ژاوی هنوز خودشان را پیدا نکرده بودند، پر میلا گل دوم را هم به ثمر رساند.

ترشتگن در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم الچه توسط میلا تلاش زیادی کرد که ضربه سر محکم این بازیکن را مهار کند اما همراه با توپ از خط دروازه عبور کرد تا تیم میهمان جشن گل تساوی را یک دقیقه بعد از به ثمر رساندن گل اول، برگزار کند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone