چهارشنبه 1 دی 1400
مدیرعامل فولاد در نقش بازیکن شماره 12

مدیرعامل فولاد در نقش بازیکن شماره 12 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان امروز میهمان تمرین شاگردان جواد نکونام بود و حمایت مجددی از آن‌ها داشت.

جلسه تمرینی امروز تیم فولاد خوزستان یک میهمان ویژه داشت و در کنار حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد هم حاضر بود و او به تمرین شاگردان نکو رفته بود تا به طور ویژه حمایت خود را از نارنجی‌پوشان انجام دهد.

ابراهیمی به تازگی توانسته به عنوان مرد سال فولاد ایران در جمع مدیران برتر فولاد در کشور برگزیده شود و به همین واسطه گرشاسبی، اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد جداگانه به مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان این افتخار را تبریک گفتند.

گرشاسبی در ادامه از عملکرد بازیکنان فولاد در مسابقات اخیر لیگ برتر و جام حذفی تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تیم فولاد همچنان ادامه‌دار باشد.

بعد از صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان گزارشی از عملکرد شاگردانش داشت و گفت: تیم در مسیر خوبی قرار گرفته و کارش را درست انجام می‌دهد البته ایراداتی بوده که قطعا در ادامه مسیر برطرف خواهیم کرد که البته این مهم با حمایت، همدلی و پشتیبانی مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت، مهندس گرشاسبی مدیرعامل باشگاه، اعضای هیات مدیره، کارگران زحمتکش و هواداران عملی خواهد شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد هم با قدردانی از تبریک مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم فولاد، در جمع اعضای تیم گفت: با توجه به عملکرد اخیر شما، وظیفه خودم دانستم که به شما خسته نباشید بگویم. هیچوقت مهره‌های یک پازل اینقدر زیبا و درست کنار هم چیده نمی‌شوند، اکنون همه اعضای هیأت مدیره شرکت، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه فولادخوزستان، سرمربی، اعضای سختکوش تیم، کارگران زحمتکش شرکت و هواداران در کنار هم یکدل، همفکر و دنبال یک هدف هستند و همه ما امیدوار هستیم که بتوانید روزهای بزرگ را خلق کنید.

در پایان این دیدار، اعضای تیم فولاد پیراهن امضا شده تیم فوتبال فولاد را به مدیرعامل شرکت به مناسبت انتخابش به عنوان مرد سال فولاد ایران، اهدا کردند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone