جمعه 3 دی 1400
تاکید رئیس فدراسیون بر حمایت از فوتبال بانوان

تاکید رئیس فدراسیون بر حمایت از فوتبال بانوان
رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز از قسمت های مختلف باشگاه سپاهان بازدید کرد.

شهاب الدین عزیزی خادم از روز گذشته برای حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان به این استان سفر کرده و پس از اینکه روز گذشته در باشگاه ذوب آهن حاضر شد و با مدیران این تیم دیدار گفتگو کرد، صبح روز پنج شنبه نیز سری به باشگاه همشهری زد و ضمن بازدید از نقش جهان، تیم ها و سایر زیرساخت‌های باشگاه سپاهان، در مصاحبه خود به تمجید از این باشگاه اصفهانی پرداخت.

در بازدیدی که امروز عزیزی خادم از باشگاه سپاهان داشت، با تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه ملاقات کرد و در ادامه سری هم به تیم فوتبال بانوان سپاهان زد، که صدرنشین جدول لیگ برتر به شمار می‌رود.

بخش مهمی از صحبت‌های عزیزی خادم پس از بازدید از باشگاه سپاهان، در رابطه با فوتبال بانوان بود و در این بخش ضمن تشکر از باشگاه و محمدرضا ساکت که امکانات خوبی را در این زمینه فراهم کرده اند، اینطور در مورد اهمیت فوتبال بانوان صحبت کرد:« « تعدادی از این بانوان بازیکنان تیم ملی هستند و امیدوارم با پشتکار بیشتر تعداد بیشتری از شما را در تیم های ملی ببینیم. فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌ ها ببریم. به همین دلیل توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان از اولویت های فوتبال ملی است، در همین راستا دیروز جلسه با حضور خانم دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان داشتیم که انشالله در هفته آینده مراسمی برای تکریم تیم ملی بزرگسالان بانوان خواهیم داشت و از آقای ساکت دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور یابند. به اعتقاد من ما هر چه بتوانیم فوتبال بانوان را تقویت کنیم به مشروعیت فوتبال کمک خواهیم کرد و فوتبال ملی را تقویت خواهد شد، فدراسیون فوتبال بر اساس آموزه های دینی، اخلاقی و انسانی از حقوق فوتبال بانوان حمایت خواهد کرد.»

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone