یکشنبه 3 بهمن 1400
منشا اولین مهاجم 10 گله لیگ

منشا اولین مهاجم 10 گله لیگ
ستاره خط حمله مس رفسنجان جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را تثبیت کرد و توانست اولین بازیکن با شمار گل‌های دو رقمی در لیگ بیست و یکم شود.

در مصاف جذاب سپاهان و مس رفسنجان در اولین مسابقه از نیم‌فصل دوم لیگ برتر، در حالی‌که طلایی‌پوشان سپاهان پیش از دقیقه اول مسابقه توانسته بودند به گل برسند، درخشش گادوین منشا، نتیجه را به سود میزبان تغییر داد و حالا این نارنجی‌پوشان مس هستند که فعلا از حریف نامدار خود پیشی گرفته‌اند.

منشا گل اول خود را در مسابقه امروز روی پاس عالی فایز الرشیدی دروازه‌بان مس و با استفاده از اشتباه ولسیانی توانست در دقیقه 19 وارد دروازه کنت کند و در دقیقه 36 نیز او پنالتی به دست آمده برای تیمش را با ضربه‌ای دقیق خلاف جهت حرکت دروازه‌بان سپاهان به گل تبدیل کرد تا شمار گل‌هایش در این فصل فوتبال ایران دو رقمی شود.

نکته جالب‌توجه درباره درخشش منشا در لیگ بیست و یکم این است که او از 10 گل به ثمر رسانده خود که باعث شده تا صدرنشین جدول گلزنان باشد، 7 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده تا مهارت خود را درباره این مسئله نشان بدهد.

موضوع دیگر او فصل گذشته تا پایان هفته شانزدهم نیز 10 گل به ثمر رسانده بود و حالا در این فصل هم توانسته این رکورد را برای خود تکرار کند.

البته در لیگ بیستم منشا نیم‌فصل دوم بدی را تجربه کرد و تنها 4 بار موفق به گلزنی شد تا کفش طلای لیگ را از دست بدهد و باید دید در این فصل روند گلزنی مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان چگونه خواهد بود و در ادامه او چند گل دیگر می‌تواند برای تیمش به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone