ﺳﻪشنبه 5 بهمن 1400
کعبی: آقای کمک داور باز هم ببخشید!

کعبی: آقای کمک داور باز هم ببخشید!
مدافع مس رفسنجان از کمک داور دیدار با سپاهان عذرخواهی کرد.

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان موفق شد برد خوبی در زمین خود مقابل سپاهان با زدن سه گل کسب کند و انتقام بازی رفت را بگیرد‌.

عقیل کعبی، مدافع خوزستانی و چپ پای مس ‌که در این بازی جزو خوب‌های تیمش بود‌، در این مورد به خبرنگار ما گفت: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که واقعا سنگ‌تمام گذاشتند و یک خسته نباشید به کادر می‌گویم که زحمات یادی تا الان کشیدند. در مورد برد تیم خوب سپاهان هم باید بگویم شاید کسی باور نمی‌کرد چنین نمایش خوبی داشته باشیم اما توانستیم در جدول جایگاه‌مان را تثبیت کنیم‌. ما دنبال انتقام نبودیم بلکه دنبال برد و بازی زیبا بودیم که این اتفاق را رقم زدیم.

او در مورد گل زود هنگامی که در ثانیه ۱۳ دریافت کردند ادامه داد: روی یک اشتباه گل خوردیم، اشتباه تیمی بود و نمی‌توان از کیفیت بد زمین ‌هم غافل شد. زمین در سرچشمه یک‌طوری است که بازی کردن در آن سخت است.

این بازیکن که در صحنه‌ای عجیب شوتش به کمک داور خورد و در آخر نیز عذرخواهی کرد؛ در این مورد توضیح داد: از قصد این کار را انجام ندادم و زمانی که آمدم توپ را ارسال کنم به شکم کمک داور برخورد کرد و همان‌جا هم معذرت خواهی کردم و این‌جا هم از کمک داور عزیزم معذرت خواهی می‌کنم.

کعبی در پایان در مورد رده چهارمی و مدعی بودن مس رفسنجان افزود: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هر بازی برای‌مان حکم فینال را دارد. فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و فقط به دنبال برد هستیم. در نیم فصل اول ثابت کردیم تیم یکدلی هستیم و فوتبال را زیبا بازی می‌کنیم و خوشحالیم که نیم فصل را با کسب یک برد آغاز کردیم و با خیال راحت و انرژی مثبت به استراحت می‌رویم.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone