دوشنبه 11 بهمن 1400
جام جهانی تکلیف لوئیس سوارز را مشخص می‌کند

جام جهانی تکلیف لوئیس سوارز را مشخص می‌کند
باشگاه اتلتیکومادرید در شرایطی خاص مشکلی برای تمدید قرارداد با لوئیس سوارز، مهاجم باتجربه و گلزن خود ندارد.

در اواسط دومین فصل حضور سوارز در رختکن اتلتیکومادرید، هنوز آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد. قرارداد لوئیس سوارز در حال اتمام بوده و این مهاجم 34 ساله در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد، اما نشریه مارکا مدعی شد مذاکراتی در مورد تمدید احتمالی قرارداد سوارز وجود دارد و البته این اتفاق احتمالا به پایان فصل موکول می شود.

اگر تیم ملی اروگوئه جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کند، لوییس سوارز می خواهد یک فصل دیگر در واندا متروپولیتانو بماند تا در بهترین شرایط ممکن به آن تورنمنت برسد. اما در صورت ناکامی اوروگوئه، این بازیکن ترجیح می دهد بعد از سال ها درخشش در قاره اروپا، راهی خانه شود.

اما مدیران اتلتیکومادرید تا پایان فصل حاضر به تمدید قرارداد با لوئیس سوارز نبوده و ابتدا می خواهند شرایط این مهاجم پا به سن گذاشته را بررسی کنند. اگر لوئیس سوارز نتواند در نیم فصل فصل روند گلزنی درخشانی داشته باشد، احتمالا او در تابستان باشگاه را ترک خواهد کرد. اما اتلتیکو فعلا نمی خواهد گزینه ماندن او را به طور کامل حذف کند، زیرا آنها به مهاجم مرکزی متعهد و با انگیزه در ماه های آینده نیاز دارند و به همین علت تصمیم گیری نهایی در این رابطه به پایان فصل موکول خواهد شد.

اخباری در مورد احتمال بازگشت لوئیس سوارز به لیگ برتر انگلیس و همکاری با استیون جرارد در استون ویلا وجود دارد. همچنین ممکن است این ستاره گلزن راهی فوتبال آمریکای جنوبی شده و در تیمی از اوروگوئه یا آرژانتین به میدان برود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone