ﺳﻪشنبه 12 بهمن 1400
صلاح: با تجربه 40 ساله کی‌روش به قهرمانی امیدواریم

صلاح: با تجربه 40 ساله کی‌روش به قهرمانی امیدواریم
محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر، می‌گوید این تیم امیدوار است با تکیه بر تجربه 40 ساله کارلوس کی‌روش به سمت قهرمانی برود.

تیم ملی مصر شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر مراکش قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسیده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

این دیدار در وقت‌های قانونی و در حالی‌که در ابتدا مراکش با یک گل از حریف پیش افتاده بود، با تساوی 1-1 به پایان رسید و محمد صلاح با ارسال پاس گلی تماشایی زمینه‌ساز گل پیروزی بخش تیمش شد.

به این‌ترتیب مصر در دو بازی مرحله یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی در وقت‌های اضافه موفق شده برابر حریفانش به پیروزی برسد و همین موضوع باعث شده که بسیاری باور داشته باشند که این تیم برای بازی نیمه نهایی برابر میزبان رقابت‌ها خسته است.

صلاح پس از پایان بازی برابر مراکش به گل گفت:« من و سایر بازیکنان از نظر فیزیکی در شرایط خوبی هستیم، برگزاری دو بازی 240 دقیقه‌ای در 6روز مشکلی ایجاد نکرده است. ما جوان و سالم هستیم. پس از 90 دقیقه به بازیکنان گفتم که آنها شجاع هستند، بسیار شجاع هستند و ما تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در این بازی کردیم. این بازیکنان در هر بازی تمام تلاش‌شان را به‌کار گرفتند.»

صلاح گل مساوی مصر را در دقیقه 53 به ثمر رساند و یکی از ستاره‌های تیمش در بازی روز گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی بود.

این ستاره لیورپول درباره بازی مرحله نیمه نهایی اظهار کرد:« حالا زمان تمرکز روی کامرون است. امیدواریم که بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و قهرمان شویم. انتظار داریم این بازی بسیار دشوار باشد اما سرمربی ما 40 سال کار کرده، بنابراین ما تجربه بسیاری را در کنارمان داریم. ما می‌خواهیم مردم در مصر خوشحال باشند.»

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone