چهارشنبه 13 بهمن 1400
زلاتان بی‌خیال خداحافظی، با میلان تا 2023

زلاتان بی‌خیال خداحافظی، با میلان تا 2023
مهاجم باتجربه میلان قصد دارد که قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۳ تمدید کند.

زلاتان ابراهیموویچ با 41 سال سن قصد خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد.

معمولا فوتبالیست ها به ویژه مهاجمان چنانچه بسیار آماده و سرحال باشند تا سن 36 سالگی می توانند در سطح نخست فوتبال اروپا بازی کنند اما مهاجم سوئدی میلان همه حد و مرزها را پشت سرگذاشته است به طوری که با وجود گذر از 40 سالگی همچنان آماده است و قصد خداحافظی ندارد. در گزارش گاتزتا دلو اسپورت آمده است که زلاتان به دنبال تمدید قرارداد یک ساله با میلان است. این بازیکن اخیرا بار دیگر به تیم ملی فوتبال سوئد برگشته است.

با این حال به نظر می‌رسد مدیران باشگاه میلان نسبت به وضعیت جسمانی ستاره سوئدی خود برای ادامه کار دچار تردیدهایی هستند. او این فصل چندین مصدومیت داشته است.

تصمیم‌ برای تمدید قرارداد زلاتان 40 ساله بسته به میز مذاکره ندارد، بلکه بسته به وضعیت جسمانی این مهاجم گلزن دارد. طبق این گزارش؛ در صورتی که ایبرا در ادامه فصل به لحاظ فیزیکی و انگیزشی در وضعیت خوبی باشد، میلان به طور اتوماتیک قرارداد او را تمدید خواهد کرد، در غیر اینصورت مسیر طرفین در پایان فصل از هم جدا خواهد شد.

زلاتان بعد از تمدید قرارداد با میلان به دنبال حضور در جام جهانی 2022 است و امید زیادی دارد که بتواند حضور در این رقابت بزرگ را دوباره تجربه کند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone