چهارشنبه 13 بهمن 1400
مانوئل پیگرینی: دوست داشتم سال‌های بیشتری در رئال مادرید باشم

مانوئل پیگرینی: دوست داشتم سال‌های بیشتری در رئال مادرید باشم
مانوئل پیگرینی، سرمربی بتیس، می‌گوید دوست داشت سال‌های بیشتری هدایت رئال مادرید را برعهده داشته باشد.

پیگرینی در سال 2009 هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت و یک فصل روی نیمکت این تیم حضور داشت.

با این حال به نظر می‌رسد که این مربی اهل شیلی دوست داشته که مدت زمان بیشتری را روی نیمکت مربیگری این باشگاه در سانتیاگو برنابئو سپری کند.

پیگرینی در گفتگو با ESPN آرژانتین با اشاره به دوران حضورش در باشگاه‌هایی که پیش از بتیس روی نیمکت آنها قرار داشته اظهار داشت:« من دوست داشتم سال‌های بیشتری در رئال مادرید باشم. همیشه در باشگاه‌هایی که روی نیمکتشان قرار داشتم بازیکنان خوبی حضور داشتند. بهترین بازیکنی که به واسطه دستاوردهایش در طول دوران زندگی حرفه‌ای هدایتش را برعهده داشتم کریستیانو رونالدو بوده است.»

این مربی اهل آمریکای جنوبی با اشاره به این که حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش برای او باعث افتخار است مدعی شد که برای بازگشت به شیلی شرایط خاصی دارد:« اگر قرار است روزی به شیلی برگردم بدون شک برای کار مدیریتی در فوتبال و در زمینه توسعه این ورزش است که بتواند نسل خوبی از بازیکنان را تربیت کند.»

پیگرینی با اشاره به درخشش بازیکنانی چون الکسیس سانچز، آرتورو ویدال و کلودیو براوو اضافه کرد:« هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد اما من دوست دارم نسلی شبیه به این نسل داشته باشم که نه تنها موفق شد دو قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا به دست بیاورد، بلکه حضورشان در باشگاه‌های مهم اروپایی نیز بسیار درخشان و قابل توجه بوده است.»

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone