چهارشنبه 13 بهمن 1400
رونالدو بهترین مهاجم جهان را انتخاب کرد

رونالدو بهترین مهاجم جهان را انتخاب کرد
رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل از کریم بنزما به عنوان بهترین مهاجم دنیای فوتبال نام برد.

رونالدو، اسطوره محبوب فوتبال برزیل خودش بی تردید یکی از ستاره های بزرگ تاریخ فوتبال بوده و برخی از او به عنوان بهترین مهاجم نوک عصر مدرن فوتبال نام می برند. حالا ستاره سابق سلسائو و مالک فعلی باشگاه وایادولید مدعی شد کریم بنزما، رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند سه مهاجم نوک برتر دنیای فوتبال هستند.

رونالدو گفت: "به نظر من در حال حاضر کریم بنزما بهترین مهاجم فوتبال جهان لقب دارد، اما لواندوفسکی نیز خیلی به او نزدیک است. همچنین ارلینگ هالند نیز بازیکنی واقعا قوی بوده و شاید حتی به زودی مهاجم شماره یک فوتبال جهان شود. اما من اول می گویم بنزما، بعد لواندوفسکی و در ادامه نیز هالند که البته خیلی جوان بوده و می تواند از دو نفر دیگر سبقت می گیرد.

کیلیان امباپه؟ او نیز بازیکنی قدرتمند، سریع و توانایی گلزنی بالا است امباپه نیز می تواند به مرد شماره یک تبدیل شود، اما دقیقا نمی دانم چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد. در اخبار امروز اعلام شد که امباپه با رئال مادرید قراردادی با دستمرد 50 میلیون یورو در سال بسته است، پس من در نسل بدی بازی می کردم (با خنده). البته این شوخی بود، زیرا صنعت فوتبال خیلی رشد کرده و این روند ادامه خواهد داشت. فوتبال خیلی پیشرفت کرده و طبیعی است که ستاره های بزرگ دستمرد هنگفتی دریافت کنند."

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone