پنجشنبه 14 بهمن 1400
ضربه بعدی به ستاره یونایتد را نایک زد!

ضربه بعدی به ستاره یونایتد را نایک زد!
مشکلات برای میسون گرین‌وود تنها 48 ساعت بعد از انتشار اخبار جنجالی در مورد این بازیکن تمامی ندارد.

حدود 48 ساعت پیش بود که هریت رابسون، نامزد میسون گرین‌وود تصاویری عجیب و خون آلود از خود منتشر کرده و مدعی شد توسط این ستاره جوان و انگلیسی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. البته پدر رابسون ساعاتی بعد مدعی شد گوشی دخترش هک شده و او قصد نداشته این مسئله را علنی کند، اما در نهایت این اتفاق منجر به محرومیت میسون گرین‌وود از شرکت در تمرینات منچستریونایتد و حتی بازداشت او توسط پلیس نیز شد.

اما حتی شرکت نایک، اسپانسر میسون گرین‌وود نیز وارد این مسئله شده و به جنجال های پیرامون میسون گرین‌وود واکنش نشان داده است. شرکت مشهور پوشاک ورزشی نایک پس از مطرح شدن اتهامات تکان دهنده و عجیب در مورد میسون گرین‌وود قرارداد خود با این ملی پوش انگلیسی را به حالت تعلیق درآورد. کمپانی نایک در بیانیه جدیدی که عصر امروز منتشر شد، گفت: "ما رابطه خود را با میسون گرین‌وود به حالت تعلیق درمی آوریم. ما عمیقا از این اتهامات عجیب نگران هستیم و به بررسی دقیق شرایط ادامه خواهیم داد."

حتی باشگاه منچستریونایتد نیز اوایل روز دوشنبه تمامی کالاهای رسمی به نام این بازیکن را از فروشگاه باشگاه خود حذف کرد. جستجوی آنلاین نام این بازیکن شما را با پیام "متأسفیم، جستجوی شما برای نام میسون گرین‌وود نشان دهنده هیچ محصولی نیست." به هر حال به نظر گرین‌وود در بد مخمصه ای گیر افتاده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone