پنجشنبه 14 بهمن 1400
غیبت ایرانی‌ها در یک بازی لیگ پرتغال

غیبت ایرانی‌ها در یک بازی لیگ پرتغال
دو بازیکن ایرانی سانتا کلارا و بوآویشتا در فهرست نفرات این تیم برای مسابقه امشب حضور ندارند.

در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال سانتا کلارا که محمد محبی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۳:۴۵ امشب در ورزشگاه دِ سائو میگوئل مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا و یاران علیرضا بیرانوند قرار می‌گیرد.

محمد محبی که طی دو مسابقه اخیر سانتا کلارا در لیگ برتر و جام حذفی پرتغال مقابل موریرنسی و اسپورتینگ لیسبون حضور تعویضی در زمین داشته و یک گل به ثمر رسانده، در دیدار امشب برابر یاران بیرانوند در فهرست نفرات تیمش دیده نمی‌شود.

مهاجم ایرانی سانتا کلارا که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال پنج بار به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده، به دلیل ابتلا به کرونا امشب در جمع نفرات تیمش مقابل سانتا کلارا قرار نگرفته است.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا نیز که امسال هشت بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده و در مسابقه اخیر تیم ملی مقابل عراق نیمکت‌نشین بود و به دلیل ابتلا به کرونا در فهرست دیدار با امارات حضور نداشت، همانند محبی در فهرست تیمش برای مسابقه امشب نیست.

تیم فوتبال سانتا کلارا ۲۰ امتیازی و تیم سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال است که در صورت برتری مقابل بوآویشتا به رده دهم صعود می‌کند و یاران بیرانوند نیز با یک امتیاز کمتر در جایگاه چهاردهم ایستاده‌اند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone