پنجشنبه 14 بهمن 1400
نیمار برنده جایزه سامبای طلایی شد

نیمار برنده جایزه سامبای طلایی شد
نیمار، ستاره برزیلی و مصدوم پاری سن ژرمن جایزه سامبای طلایی را از آن خود کرد.

جایزه سامبای طلایی هر سال به بهترین بازیکن برزیلی در اروپا اعطا می شود و نیمار، ستاره تکنیکی پاری سن ژرمن در سال 2021 این عنوان را به خود اختصاص داده است. اما این اتفاق در حالی رخ می دهد که نیمار آمار چندان خوبی نداشته و در ماه های اخیر نیز به علت مصدومیت از میادین دور بوده است. نیمار در این فصل 10 بازی در لیگ فرانسه انجام داده، سه گل زده و سه پاس گل نیز ارسال کرده است. همچنین او در چهار مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان رفته و تاثیر خاصی روی عملکرد پاری سن ژرمن نداشته است.

نیمار در حال حاضر و از تاریخ 28 نوابر سال گذشته به علت آسیب دیدگی در بازی برابر سنت اتین از فوتبال دور بوده و کادر پزشکی باشگاه فرانسوی در تلاش برای رساندن او به مسابقه حساس برابر رئال مادرید است.

این ستاره 29 ساله برای پنجمین بار در دوران حرفه ای خود برنده این جایزه شده است. نیمار پیش از این در سال های 2014، 2015، 2017 و 2020 این عنوان را از آن خود کرده بود. البته نیمار در سال 2017 و با قراردادی 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد او همچنان لقب گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را در اختیار دارد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone