پنجشنبه 14 بهمن 1400
رقابت 50 میلیون یورویی پوما و نایکی بر سر هالند

رقابت 50 میلیون یورویی پوما و نایکی بر سر هالند
دو شرکت بزرگ نایکی و پوما رقابت شدیدی بر سر کفش بعدی ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، دارند.

هالند در چند سال اخیر به یکی از درخشان‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل شده و به نظر می‌رسد فقط باشگاه‌های بزرگ اروپایی نیستند که برای دستیابی به او تلاش می‌کنند.

این بازیکن 21 ساله مدت‌هاست که با نایکی قرارداد دارد و با این شرکت که یکی از بزرگترین مراکز تهیه لباس و لوازم ورزشی است کار می‌کند.

با این حال قرارداد او با این شرکت معروف در ‌ماه ژانویه به پایان رسیده و هنوز توافق جدیدی نیز صورت نگرفته است. همین موضوع شرکت‌های رقیب را امیدوار کرده که بتوانند او را به چهره اصلی شرکت خودشان تبدیل کنند.

فوتبال آلِمان خبر داده که نایکی و پوما هر دو آماده هستند تا پیشنهادی در حدود 50 میلیون یورو برای پنج سال به این بازیکن ارائه دهند تا او در طول این مدت از محصولات و البسه آنها استفاده کند. این دو برند بزرگ در حال حاضر با مینو رایولا، مدیربرنامه هالند، در حال مذاکره هستند.

این ملی‌پوش نروژی اولین قراردادش با نایکی را در زمان حضور در آربی سالزبورگ بست. این قرارداد ارزشی در حدود یک میلیون یورو داشت اما از آن زمان تا به حال شرایط او و جایگاهش در دنیای فوتبال تغییر کرده است.

به نظر می‌رسد که هالند تصمیمش در این‌باره را نهایی کرده و نایکی به‌واسطه رابطه قدیمی و طولانی مدتی که با او دارد نسبت به حریفش ارجحیت دارد.

با این حال روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که الف اینگ هالند، پدر این بازیکن، معمولا بازی‌های دورتموند را در کنار بورن گولدن، مدیر پوما که اهل نروژ هم هست، تماشا می‌کند و این موضوع ممکن است نشانه تاثیرگذاری در روند تصمیم‌گیری پسرش باشد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone