جمعه 15 بهمن 1400
جریمه 100 هزار دلاری مصر برای صلاح و کی‌روش

جریمه 100 هزار دلاری مصر برای صلاح و کی‌روش
مصر به دلیل نقض پروتکل رسانه‌ای در جریان جام ملت‌های آفریقا جریمه شد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آفریقا، کمیته انضباطی CAF برای عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مصر و مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا در ورزشگاه احمدو آهیدجو، تیم ملی فوتبال مصر را جریمه کرده است.

در بیانیه صادر شده از سوی کمیته انضباطی توضیح داده شده که رسانه‌ها حدود دو ساعت برای ورود سرمربی مصر و بازیکنی که در نشست خبری شرکت خواهد کرد، منتظر ماندند اما نتیجه‌ای نداشت.

در نشست خبری قرار بود کی‌روش سرمربی و محمد صلاح کاپیتان هم حضور داشته باشند اما به دلیل ترافیک سنگین نتوانستند به محل برگزاری کنفرانس برسند، به خصوص که محل اقامت تیم ملی مصر با محل برگزاری کنفرانس حدود یک ساعت فاصله داشت!

کنفدراسیون فوتبال آفریقا به‌واسطه عدم حضور کی‌روش و صلاح در کنفرانس خبری، تیم ملی مصر را صدهزار دلار جریمه کرد که آن‌ها موظف به پرداخت این جریمه در 60 روز آینده هستند، آن‌هم در شرایطی که نیمی دیگر از جریمه به شرط عدم تکرار این تخلف به حالت تعلیق در آمده است.

شایان ذکر است که تیم مصر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا با نتیجه 2-1 مراکش را شکست داده بود تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد و روز پنج‌شنبه به مصاف کامرون برود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone