یکشنبه 17 بهمن 1400
ایراندوست: به دنبال مربی خارجی برای تیم ملی هستیم

ایراندوست: به دنبال مربی خارجی برای تیم ملی هستیم
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از اتمام مسابقات جام ملت‌های آسیا امروز به اصفهان سفر کرد تا از نزدیک نظاره‌گر دربی فوتبال زنان اصفهان باشد.

مریم ایراندوست که در تکاپو برای برگزاری اردوی ملی در فیفادی ماه فوریه است، بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال زنان ایران از جام ملت‌ها و از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر، به روند سرکشی خود از مسابقات مختلف ادامه داد و برای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تصمیم گرفت تا به اصفهان سفر کند و از نزدیک نظاره‌گر دربی اصفهان باشد.

مسابقه امروز در شرایطی در حضور سرمربی تیم ملی فوتبال زنان برگزار شد که توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

مریم ایراندوست بعد از پایان این مسابقه درباره شرایط بازی گفت: انتظاری که از دربی اصفهان داشتیم واقعا در زمین اجرا شد، غیر از 20 دقیقه اول که فکر می‌کنم هر دو تیم استرس داشتند اما دقایقی از بازی به خصوص تیم سپاهان بازی روانی را انجام داد؛ در 20 دقیقه پایانی هم تیم ذوب‌آهن با حضور بازیکنان جوانی که به ترکیب اضافه شدند، نمایش خوبی را از خود نشان دادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان درباره اردوی بعدی تیم ملی توضیح داد: ما 25 بهمن‌ماه تا 4 اسفندماه فیفادی را داریم و فدراسیون فوتبال در تلاش است تا یک بازی دوستانه برگزار کند که فکر می‌کنم در آن زمان ما یک اردو داشته باشیم.

ایراندوست در واکنش به تغییراتی در کادرفنی تیم ملی هم پاسخ داد: خداراشکر ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم؛ قبل از جام ملت‌ها، حرفش بود و پیشنهاد خود من بود که ما یک مربی خارجی به تیم اضافه کنیم اما کسی که سطح آن بالا باشد نه کسی که بیاید و نتواند کمکی کند. این مسئله مربوط به الان نیست و حدود 5-6 ماه است که مطرح شده و مطمئن باشید که اگر بهترین نفر انتخاب شود و بتواند به تیم ملی کمک کند، او اضافه خواهد شد.

او درباره شرایط جام ملت‌ها بعد از حذف ایران گفت: فکر می‌کنم با گذشت زمان و نتایجی که در جام ملت‌ها رقم خورد، همه مردم دیدند که ما در چه گروه سختی حضور داشتیم؛ چین به فینال جام ملت‌ها راه پیدا کرد و ژاپنی که هم در جام جهانی و المپیک مقتدر بود را شکست داد. چین‌تایپه هم امروز 3-0 تایلند را می‌برد، این‌ها همگی نشان می‌دهند که تیم کم‌تجربه اما باانگیزه ایران عملکرد خوبی در مرحله اول داشت.

مریم ایراندوست در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: من بازهم می‌گویم اگر بازی تدارکاتی داشتیم و بازیکنان‌مان می‌توانستند در شرایطی رقابتی قرار بگیرند، مطمئن باشید حداقل بازی چین‌تایپه می‌توانستیم امتیاز بگیریم و صعود کنیم.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone