دوشنبه 18 بهمن 1400
دو مهاجم ملی با دو سرنوشت متفاوت

دو مهاجم ملی با دو سرنوشت متفاوت
آمادگی احمد مومن‌زاده و همین‌طور نمایش وحید هاشمیان از نکات جالب توجه مصاف دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی بود.

اولین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان بار دیگر بهانه‌ای بود برای اهالی فوتبال که برای گرامیداشت این دو بازیکن سابق تیم ملی دور هم جمع شوند و خاطرات زیادی را برای اهالی فوتبال تداعی کنند.

در این مسابقه چهره‌های سرشناس سال‌های اخیر فوتبال ایران حضور داشتند و در خط هجومی دو تیم نیز شاهد حضور نام‌های بزرگی نظیر خداداد عزیزی، وحید هاشمیان، احمد مومن‌زاده، ابوالقاسم‌پور، رسول خطیبی و .. بودیم؛ بازیکنانی که در دوره خودشان بسیار زهردار بودند و این روزها که فوتبال ایران با کمبود مهاجمان شش‌دانگ مواجه شده، بیشتر از پیش ارزش‌شان نمایان شده است.

وحید هاشمیان در این دیدار به‌عنوان مهاجم تیم منتخب سرخابی به میدان رفت. او البته شاید خیلی از نظر بدنی آماده نبود، اما نشان داد هنوز نبوغ دوران حضورش در تیم ملی و همین‌طور باشگاه‌های آلمانی را دارد. چهره‌ای که این روزها یکی از کلیدی‌ترین نفرات کادر فنی تیم ملی در کنار اسکوچیچ به‌شمار می رود. هاشمیان پس از پایان فوتبال خیلی زود به دوره‌های مربیگری روی آورد و در آلمان مدارک خود را گرفت.

در سوی دیگر احمد مومن‌زاده به‌عنوان یکی از مهاجمان آماده در ترکیب تیم منتخب 98 بازی کرد. بازیکنی که یکی از آماده‌ترین مهاجمان دو دهه قبل فوتبال ایران بود و سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر همراه با سایپا و فولادخوزستان را نیز دارد. مومن‌زاده که هم‌چنان به‌صورت حرفه‌ای در حال ادامه فوتبال است، طی سال‌های گذشته در تیم‌‌ دسته سومی ون پارس اصفهان حضور داشته و در مصاف نمادینی که چند روز پیش برگزار شد، به‌همراه علی کریمی و چند بازیکن دیگر از آماده‌ترین و روی فرم‌ترین بازیکنان میدان بود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone