دوشنبه 18 بهمن 1400
بازگشت قایدی به تمرینات شباب الاهلی

بازگشت قایدی به تمرینات شباب الاهلی
مهدی قایدی با حضور در تمرینات شباب الاهلی، خودش را برای دیدار امروز آماده کرد.

ابتلا به ویروس کرونا در بدترین زمان ممکن باعث شد تا مهدی قایدی شانس حضور در دو بازی ملی برابر عراق و امارات را از دست بدهد. باشوی کوچک که با توجه به غیبت بازیکنانی نظیر سردار آزمون می‌توانست یکی از نفرات مدنظر اسکوچیچ باشد، فیفا دی اخیر را از دست داد.

این بازیکن پس از منفی شدن تست کرونایش راهی امارات شد تا در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کند. قایدی در این مدت زیر نظر کادرفنی این تیم و در صدر آنها، مهدی علی تمرینات خود را سپری کرد و برای بازگشت به میادین خودش را آماده می‌کند.

قایدی که شایعاتی درخصوص علاقه باشگاه سلتیک به جذب او نیز منتشر شده بود، می‌تواند در دیدار امروز شباب الاهلی برابر تیم قعرنشین الامارات به میدان برود و شانس خود را برای گلزنی امتحان کند.

شباب الاهلی در نقل و انتقالات زمستانی حضور فعالی داشت و چندین بازیکن جدید از جمله اولسن، گوستاوو، کارتابیا و کایکیه سوارز را به‌خدمت گرفت تا در ادامه فصل و لیگ قهرمانان آسیا، حضور پرقدرتی داشته باشد.

با توجه به وضعیت الامارات در جدول رده بندی، قایدی می‌تواند شانس خود را برای گلزنی امتحان کند و باید دید مهدی علی از این بازیکن ایرانی خود در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone