ﺳﻪشنبه 19 بهمن 1400
لغو احتمالی اردوی فوتبال زنان؛ حریفی به تهران نمی‌آید!

لغو احتمالی اردوی فوتبال زنان؛ حریفی به تهران نمی‌آید!
خبرها حاکی از لغو اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران در فیفادیِ ماه فوریه بوده و بعید به نظر می‌رسد اردویی به انجام رسد.

بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران از اولین حضور در جام ملت‌های آسیا 2022 هند، صحبت‌هایی درباره احتمال انجام یک بازی دوستانه در فیفادیِ ماه فوریه مطرح شد و حتی مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان تاکید کرد که از 25 بهمن تا 4 اسفند صحبت‌هایی انجام شده تا بازی دوستانه در تهران برگزار شد و یا تیم ملی فوتبال زنان برای انجام بازی دوستانه به خارج از کشور اعزام شود.

اما پیگیری‌های خبرنگار ما در فاصله یک هفته تا آغاز فیفادی فوتبال زنان نشان می‌دهد که خبری از برگزاری اردوی ملی نیست و برخلاف صحبت‌های مطرح شده، تیمی برای حضور در ایران موافقت نکرده و نامه‌نگاری فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسیده است؛ در طرف مقابل رقیبی هم برای انجام بازی دوستانه در خارج از ایران موافقت نداشته تا عملاً پرونده بازی دوستانه در فیفادی پیش‌رو بسته شود.

البته هم‌چنان تلاش‌های برای انجام بازی دوستانه حتی با کشورهای همسایه در حال انجام است اما آن‌طور که از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد احتمال عدم برگزاری بازی دوستانه بین‌المللی بسیار بالاتر از برگزاری آن است.

در صورت لغو قطعی بازی دوستانه در فیفادی پیش‌رو‌، با توجه به اردوی هم‌زمان تیم ملی فوتسال زنان ایران و تیم فوتبال زیر 18 سال زنان، مریم ایراندوست و همکارانش احتمالاً قید برپایی اردو در این مهلت 10 روزه فیفادی را خواهند زد و اردوی بعدی تیم فوتبال زنان در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر دنبال خواهد شد.

در روزهای گذشته برخی از سرمربیان لیگ برتری فوتبال زنان با گلایه از کادرفنی تیم ملی درخواست کرده بودند که آن‌ها همکاری لازم را با باشگاه‌ها انجام داده و اجازه بدهند لیگ بدون وقفه‌های پرشمار دنبال شود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone