ﺳﻪشنبه 19 بهمن 1400
پوچتنیو: بدون‌شک مسی بهترین بازیکن دنیاست

پوچتنیو: بدون‌شک مسی بهترین بازیکن دنیاست
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، پس از پیروزی برابر لیل به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

پی‌اس‌جی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌سوم لیگ فرانسه به مصاف لیل رفت و موفق شد با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی عملکرد خوبی را در این بازی از خود به‌نمایش گذاشت و موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز ارسال کند تا یکی از بهترین بازی‌هایش را پس از پیوستن به این باشگاه فرانسوی ارائه کرده باشد.

پوچتینو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من هیچ شکی ندارم که مسی بهترین بازیکن دنیا است. او هم مانند هر کس دیگری نیاز به زمان داشت تا بتواند با شرایط سازگار شود. او به زمان نیاز داشت تا شرایط فیزیکی‌اش را بازیابی کند چون پس از ابتلا به کرونا یک ماه بازی نکرده بود. بسیار مهم است که لئو چنین حضور و تعهدی را از خودش نشان داد.»

مسی با گلی که در بازی شب گذشته برابر مدافع عنوان قهرمانی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌هایش در لیگ فرانسه را به عدد دو برساند. این در حالی است که او در تمامی رقابت‌ها 6 گل برای پی‌اس‌جی به ثمر رسانده است.

این بازیکن آرژانتینی پس از حضورش در فرانسه با مشکلات بسیاری از جمله مصدومیت و ابتلا به کرونا روبه‌رو شد اما در نهایت موفق شد بار دیگر حضور درخشانی در زمین داشته باشد.

پی‌اس‌جی در حال حاضر با 56 امتیاز از 23 بازی و اختلاف 13 امتیازی با مارسی در رده دوم جدول در صدر قرار دارد. آنها در لیگ قهرمانان نیز به مرحله یک‌هشتم صعود کرده و هفته آینده در دیدار رفت این مرحله‌ میزبان رئال مادرید خواهند بود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone