چهارشنبه 20 بهمن 1400
جنجال‌های تمام‌نشدنی ستاره‌های فوتبال انگلیس

جنجال‌های تمام‌نشدنی ستاره‌های فوتبال انگلیس
تصاویر منتشر شده از جک گریلیش، مهاجم منچسترسیتی، نشان می‌دهد که او چند شب پیش شرایط بدی را تجربه کرده است.

گریلیش تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون پوند به سیتی پیوست اما هنوز نتوانسته درخشش خاصی در ترکیب این تیم داشته باشد.

حالا ویدیویی در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیکن در کنار کایل واکر و ریاض محرز به تفریح رفته اما شرایط چندان خوبی نداشته است. یکی دیگر از نزدیکان او، دستش را گرفته و در راه رفتن به این بازیکن کمک می‌کند.

این ویدیو از سوی یکی از کاربران این شبکه منتشر شده و زیر آن نوشته شده:« به نظر می‌رسد جکی شرایط خوبی برای این که اجازه ورود را دریافت کند ندارد.»

صدای کسی که این ویدیو را ضبط کرده نیز در طول فیلم شنیده می‌شود که می‌گوید:« جک نابود شده، به او اجازه ورود داده نشد، نگاهش کنید، جک نابود شده است.»

در این تصاویر گریلیش هودی سفیدی به تن دارد و چند نفر در اطرافش حضور دارند. به نظر می‌رسد که او چند کلمه‌ای رد و بدل کرده و سپس وقتی اجازه ورود به کافه را پیدا نکرده، این محل را ترک می‌کند.

باشگاه سیتی اعلام کرده که این ویدیو در ساعت هفت عصر روز یک‌شنبه گرفته شده و هیچ‌یک از بازیکنان قانونی را زیر پا نگذاشته‌اند چون روز دوشنبه تعطیل بودند.

با این حال احتمال دارد که پپ گواردیولا به‌شدت از این حرکات گریلیش عصبانی شود، در حالی‌که تنها دو ماه از غیبت او به‌همراه فیل فودن در جلسه ریکاوری به این دلیل که در شرایط خوبی قرار نداشتند می‌گذرد. آنها پس از این موضوع، برای یک بازی از سوی پپ نیمکت‌نشین شدند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone