چهارشنبه 20 بهمن 1400
رونالدینیو و دنی آلوز الگوی دوران کودکی من بودند

رونالدینیو و دنی آلوز الگوی دوران کودکی من بودند
ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچستر سیتی‌ می‌گوید رونالدینیو و دنی آلوز در کودکی الگوی فوتبالی او بوده‌اند.

ماه‌های آغازین حضور ژائو کانسلو در منچسترسیتی با نیمکت‌نشینی همراه بود. با این حال ستاره پرتغالی هرگز ناامید نشد و رفته‌رفته خود را در ترکیب سیتیزن‌ها تثبیت کرد تا جایی که حالا به مهره‌ای کلیدی در تیم پپ گواردیولا تبدیل شده و یکی از بهترین مدافعان کناری حال حاضر فوتبال اروپا نیز محسوب می‌شود.

کانسلو حالا در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی انجام داده است. این مدافع پرتغالی درباره الگوی دوران کودکی خود گفت: "در کودکی الگوی من رونالدینیو بود. در واقع از آن زمان عاشق فوتبال شدم؛ عاشق جذابیت و البته سختی این ورزش. پس از آن شروع کردم به یادگیری و بازی در خیابان و از آن زمان بود که مهارت‌هایم را بهبود بخشیدم. پایه کار من از آنجا می‌آید."

کانسلو در ادامه گفت: " در کودکی و در پست خودم، دنی آلوز الگویم بود. من زیاد نتوانستم بازی‌های کافو را تماشا کنم چراکه خیلی بچه بودم بنابراین چیزهای زیادی به یاد ندارم. اما به نظر من دنی آلوز بهترین و یک بازیکن کامل است. من طرفدار او و کارهایی که در زمین بازی انجام می‌دهد، هستم. او یک الگو برای من است و من آلوز را به‌عنوان یک بازیکن خیلی دوست دارم. من هرگز او را ندیده‌ام اما دوست دارم دیر یا زود این اتفاق بیفتد. گفت‌و‌گویی عالی بین ما شکل خواهد گرفت."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone