چهارشنبه 20 بهمن 1400
جالب‌ترین اتفاق در حین اعطای جام قهرمانی به فولاد

جالب‌ترین اتفاق در حین اعطای جام قهرمانی به فولاد
شب گذشته در حین اعطای کاپ تیم قهرمان سوپرجام اتفاق جالبی افتاد و آن هم این‌که تنها یک مسئول برای تحویل مدال‌ها به بازیکنان تیم پیروز در میدان حضور داشت!

در حالی‌که تصور می‌شد به مانند فصل‌های قبل برای تحویل مدال‌ها و جام قهرمانی تعداد زیادی از مدیران مرتبط و غیرمرتبط را در کنار سکوی حضور بازیکنان ببینیم، شب گذشته در شهر سیرجان شاهد صحنه جالبی بودیم که پیش از این در فوتبال ایران آن را کمتر دیده بودیم. حسن کامرانی‌فر، کمک داور بین المللی سابق فوتبال ایران و دبیر فعلی فدراسیون فوتبال تنها مسئولی بود که برای اهدای جام قهرمانی در سیرجان حضور یافت!

حضور فقط همین مسئول باعث شد مراسم با کمترین شلوغی و به هم‌ریختگی اوضاع برگزار شود و مدال‌ها یکی پس از دیگری به بازیکنان تیم پیروز یعنی فولاد خوزستان داده شود و جام قهرمانی نیز بر فراز دستان کاپیتان این تیم قرار بگیرد. این در حالیست که پیش از این بارها و بارها مسئولان دست به مهره و آماده بازی را می‌دیدیم که روبه‌روی دوربین‌های فیلمبرداری با دو دست مدال را برگردن بازیکنان تیم قهرمان می‌انداختند، خیلی سریع با همان دست‌ها گردن کاپیتان یا بازیکنان بزرگ تیم قهرمان را می‌گرفتند و به زور به سوی خود می‌کشیدند تا با آن‌ها روبوسی کنند و نشان دهند که چه مدیر آشنا و محبوبی برای بازیکنان هستند تا ساعتی بعد هم گزارش تصویری مراسم را در رسانه‌های مختلف ببینند.

همیشه این حضور پرتعداد باعث می‌شد تا دیگر جایی برای مدیرعامل و سرمربی تیم قهرمان وجود نداشته باشد اما پس از پایان دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس وجود تنها یک مسئول یعنی حسن کامرانی‌فر باعث شده بود گرشاسبی، مدیرعامل فولادی‌ها نیز در کنار او برای تحویل مدال‌های قهرمانی بایستد و پس از آن نیز جواد نکونام به‌عنوان سرمربی تیم، ‌کنار کاپیتان فولادی‌ها قرار بگیرد و به اتفاق هم، کاپ قهرمانی را بر فراز دستان خود بگیرند.

البته توضیح ضروری در این‌باره این‌که پیش از آغاز این دیدار در خبرها آمده بود حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانست راهی سیرجان شود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone