پنجشنبه 21 بهمن 1400
جهانی: سپاهان با تیم‌های دیگر ایران فرق دارد

جهانی: سپاهان با تیم‌های دیگر ایران فرق دارد
خرید جدید طلایی پوشان اصفهانی امیدوار است حضور در این تیم بتواند زمینه ساز نگاه 

میلاد جهانی سرانجام تصمیم خود را گرفت و پس از توافق با مدیران باشگاه ذوب آهن راه جدایی از این تیم را پس از یک و نیم فصل حضور گرفت. او البته به سپاهان پیوسته که به زمان زیادی هم برای تطابق فرهنگی با فضای تیم جدیدش نیاز نداشته باشد.

جهانی که شب گذشته به صورت رسمی از حضور او در سپاهان پرده برداشته شد، در اینطور حرف هایش را با تشکر از باشگاه ذوب‌آهن آغاز کرد:« قبل از هر چیزی باید از ذوب آهن تشکر کنم. خاطرات خوشی از این تیم دارم ولی اوضاع آنطور که مطابق انتظارم بود، پیش نرفت. مشکلاتی وجود داشت که اجازه نداد از نظر فنی بتوانم شرایط ایده آلی پیدا کنم.»

او که یک نیم فصل دیگر قرارداد داشت در رابطه با چگونگی جدایی اش اینطور توضیح داد:« به هر حال با توجه به تمام این مسائل بخشی از پولی که از باشگاه ذوب آهن گرفته بودم را پس دادم تا بتوانم به سپاهان بیایم. از هواداران ذوب آهن هم تشکر می کنم که در این مدت خیلی حمایتم کردند. تمام تلاشم را کردم تا بتوانم نقشی در بازگرداندن ذوب آهن به روزهای خوب گذشته داشته باشم، ولی همانطور که گفتم ماجرا برای من و تیم طی این مدت خوب پیش نرفت.»

او در رابطه با انتخاب سپاهان نیز صحبت کرد و گفت:« سپاهان یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا است. انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم. می‌خواهیم سپاهان را در آسیا هم به روزهای خوبش بازگردانیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است که در حال حاضر بازیکنان خیلی بزرگی هم در تیم حضور دارند. از همه بهتر و ویژه‌‍تر حضور آقای محرم نویدکیاست که همیشه دوست داشته‌ام با ایشان کار کنم. از نظر شخصیتی نسبت به مربیان دیگر بسیار متفاوت است. احساس می‌کنم در سپاهان آرامش بیشتری خواهم داشت و این آرامش به من کمک خواهد کرد تا فوتبال بهتری ارائه کنم؛ چون همیشه وقتی آرامش دارم و از نظر ذهنی دغدغه ای نداشته باشم، می توانم از نظر فنی خیلی بهتر باشم. ضمن اینکه طی یک و نیم سال اخیر خانواده ام به زندگی در اصفهان خو گرفته اند و یکی دیگر از دلایل انتخاب سپاهان همین موضوع بود.»

او در رابطه با رقابت شدیدی که در سپاهان برای حضور در ترکیب اصلی وجود دارد نیز حرف زد و در رابطه با این موضوع بیان کرد:« مهاجمان خیلی خوبی اینجا هستند که سابقه آقای گلی هم دارند. با این شرایط خیلی خوش بین هستم که من هم همان آقای پاس گلی بشوم که خودم و همه انتظار دارند.»

او در رابطه با رقابت درون تیمی هم بیان کرد:« به هر حال همه بازیکنانی که در تیم حضور دارند، بازیکنان بزرگی هستند. من تمام تلاشم را خواهم کرد که مثمرثمر باشم. برایم فرقی نمی کند که چقدر در زمین باشم ولی هر وقت بازی کنم با تمام وجودم برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد تا سپاهان موفق باشد و این هدف کلی مجموعه ماست.»

بازیکن سابق ذوب آهن و نفت آبادان در ادامه با تشکر از هواداران سپاهان اضافه کرد:« چیزی که از همه مهم تر است، هواداران خوبی است که سپاهان دارد. از وقتی صحبت حضور من در سپاهان شد، در صفحات مجازی به شیوه های مختلف از من و حضورم حمایت کردند. این حمایت واقعا غافلگیرم کرد و امیدوارم بتوانم با بازی‌هایی که انجام می‌دهم، حداقل بخشی از محبت‌هایشان را جبران کنم.»

بخش دیگری از صحبت‌های میلاد جهانی درباره اهدافش در سپاهان بود و او در این مورد عنوان کرد:« هدفم در سپاهان قهرمانی در ایران و آسیا است. این تیم هیچ چیزی برای قهرمانی در ایران و آسیا کم ندارد. واقعا همه چیز در اینجا نسبت به تیم های دیگری که در آنها بازی کرده ام، فرق دارد. همه چیز سر جایش است. در حد یک تیم اروپایی امکانات وجود دارد و همین مسائل هم هست که من را امیدوار می‌کند که به رسیدن به اهدافم که قهرمانی در ایران و آسیا است بسیار امیدوار و خوش بین باشم.»

جهانی که امیدوار است با درخشش در سپاهان بتواند به تیم ملی برسد، در رابطه با این موضوع هم صحبت کرد و افزود:« من در نفت آبادان روزهای بسیار خوبی با اسکوچیچ داشتم. به ذوب آهن آمده بودم تا به تیم ملی برسم ولی همانطور که گفتم شرایط اصلا خوب پیش نرفت. در سال منتهی جام جهانی هستیم و بسیار امیدوارم با درخشش در سپاهان به تیم ملی برسم.»

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone