جمعه 22 بهمن 1400
میلان 4-0 لاتزیو

میلان 4-0 لاتزیو
میلان با کسب پیروزی 4-0 مقابل لاتزیو، حریف اینتر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد.

تیم میلان پس از پیروزی شیرین در دربی دلا مادونینا با روحیه‌ای بالا پای به دیدار یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا گذاشت؛ جایی‌که با عبور از جنوا جواز حضور در آن را پیدا کرده بود؛ حریف میلان در بازی امشب، لاتزیو بود؛ تیمی که در مرحله قبل از سد اودینزه گذشت و مثل میلان با پیروزی در سری‌آ (3-0 مقابل فیورنتینا) پای به این دیدار گذاشت.

یک روز پس از پیروزی دو بر صفر اینترمیلان مقابل رم در سن‌سیرو، میلان امشب در این ورزشگاه مقابل دیگر تیم پایتخت قرار گرفت. در شبی که زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت در ترکیب روسونری غایب بود، ژیرو در نوک خط حمله تیم میزبان قرار گرفته بود. شاگردان ساری هم در سمت مقابل با شرایط خاصی وارد زمین شدند؛ آنها با توجه به این‌که جایی در بین مدعیان لیگ در فصل جاری ندارند، به دنبال پیروزی مقابل میلان برای حضور در جمع چهار تیم نهایی بودند تا حداقل شانس خود را برای فتح جام در کوپا ایتالیا امتحان کنند.

بازی در نیمه اول با برتری میلان همراه بود و این تیم موفق شد در دقیقه 24 دروازه حریف را باز کند؛ آلسیو رومانیولی در دقیقه 24 با یک پاس دقیق، رافائل لیائو، ستاره جوان تیمش را در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک بغل پای زیبا توپ را وارد دروازه ‌کرد.

لاتزیو برای جبران گل حملات خود را بیشتر کرد اما مقاومت میلان اجازه خلق موقعیت را به این تیم نداد و شاهد دو برابر شدن اختلاف پیش از پایان نیمه اول بودیم. یک نفوذ خطرناک دیگر از لیائو، بار دیگر دفاع لاتزیو را به هم ریخت و این بازیکن با یک پاس در عرض زیبا، ژیرو را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا مهاجم فرانسوی میلان با بغل پایی آرام توپ را به تور بچسباند. این پایان کار نبود و روی پاس هرناندز و به سبک گل دوم، ژیرو تنها چند دقیقه بعد، خود را دو گله و تیمش را سه گله کرد تا روسونری در همان 45 دقیقه نخست کار را یک‌سره کند.

نیمه دوم بازی در شرایطی آغاز شد که با توجه به زدن سه گل توسط میلان در نیمه اول، تنها یک معجزه نیاز بود تا نتیجه کار تغییر یابد؛ میلان به خوبی توانست برتری خود را حفظ کند و با در اختیار داشتن توپ و میدان، اجازه کار خاصی به لاتزیو ندهد. 45 دقیقه دوم در چنین شرایطی دنبال شد و کسیه در دقیقه 80 گل چهارم را هم برای میلان زد تا دیگر نماینده پایتخت هم مقابل یک تیم از میلان حذف شود و دو تیم شهر میلان در مرحله نیمه‌نهایی مقابل هم قرار بگیرند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone