جمعه 22 بهمن 1400
دومین غیبت مجدد آزمون در فهرست لورکوزن

دومین غیبت مجدد آزمون در فهرست لورکوزن
خرید زمستانی بایر‌لورکوزن نمی‌تواند تیمش را در هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگا همراهی کند و غایب بزرگ این تیم برشمرده شده است.

از امشب (جمعه) رقابت‌های هفته بیست‌و‌دوم لیگ فوتبال آلمان (بوندس‌لیگا) آغاز خواهد شد که تقابل لایپزیش و کلن دیدار افتتاحیه هفته خواهد بود و دیگر مسابقات نیز شنبه و یک‌شنبه پیگیری می‌شود؛ در یکی از مسابقات مهم شنبه‌شب، تیم فوتبال لورکوزن که به‌تازگی سردار آزمون ستاره خط حمله فوتبال ملی ایران و بازگشت زنیت را به‌خدمت گرفته، برای تثبیت جایگاه سومی خود به مصاف اشتوتگارت بحران‌زده می‌رود.

لورکوزن هر سه مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در فرم ایده‌آلی قرار دارد، به‌ویژه آن‌‌که هفته گذشته مقابل دورتموند توانستند برتری 5 گله به‌دست بیاورند؛ در طرف مقابل اما اشتوتگارت هفدهم جدولی برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند تا بتواند به روند 6 هفته بدون پیروزی خود پایان دهد و سه امتیاز ارزشمند را از مسابقه‌ای دشوار به‌دست آورد.

مسابقه‌‌ این دو تیم در شرایطی شنبه‌شب برگزار خواهد شد که لورکوزن دو غایب مهم دارد؛ والدمار که به دلیل محرومیت نمی‌تواند همراه تیمش باشد و سردار آزمون ستاره ایرانی که برای دومین مسابقه پیاپی در فهرست تیمش جای نگرفته است.

آزمون در تلاش است تا با رسیدن به آمادگی ایده‌آل بتواند در فهرست دیدار بعدی تیمش مقابل مایتنس قرار بگیرد و در هفته بیست بیست‌و‌سوم بتواند اولین تجربه حضورش در بوندس‌لیگا را به‌دست آورد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone