جمعه 22 بهمن 1400
مدافع ۱۸ساله مهره مورد علاقه نکونام

مدافع ۱۸ساله مهره مورد علاقه نکونام
در آخرین تعویض فولاد مقابل پرسپولیس یک مدافع هجده ساله به بازی رفت تا در دقایق پایانی از تک گل تیمش محافظت کند.

فولاد با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش در تابستان، در یک توفیق اجباری توجه ویژه‌تری به آکادمی خود به‌منظور بازی در لیگ برتر و پر کردن لیستش داشت؛ یکی از این بازیکنان جوان که با وجود چند خرید فولاد در زمستان هم‌چنان مورد توجه کادرفنی قراردارد، محمد امین حزباوی است.

حزباوی مدافع هجده ساله‌ای که به‌تازگی از رده جوانان به رده امید آمده و در تمام طول فصل در اردوهای فولاد حضور داشته؛ او در این فصل در چهار بازی برای قرمز پوشان اهوازی به میدان رفته است.

این بازیکن که اصالتی اهوازی (‌کوت عبدالله) دارد اولین مسابقه رسمی‌اش را مقابل شهرداری نوشهر در جام حذفی تجربه کرد و دو بازی در لیگ مقابل پیکان و استقلال نیز انجام داد؛ حزباوی هم‌چنین در دیدار اخیر سوپر جام مقابل پرسپولیس در دقایق پایانی بازی کرد تا علاقه و اعتماد نکونام به این مدافع هجده ساله مشخص شود.

محمدامین حزباوی عضو تیم ملی امید نیز هست و باید دید در بازی‌های حساس نیم فصل دوم تا چه اندازه مورد اعتماد جواد نکونام قرار می‌گیرد. فولاد هم‌چنین با بازی دادن به حزباوی می‌تواند میانگین سنی ترکیبش را تا حد خوبی پایین بیاورد. بازیکنی که می‌تواند در آینده یکی از مهره‌های ثابت فولاد در لیگ برتر باشد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone