جمعه 22 بهمن 1400
سرمربی جدید تیم ملی عراق انتخاب شد

سرمربی جدید تیم ملی عراق انتخاب شد
با اعلام فدراسیون فوتبال عراق، عبدالغنی شهد به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شد.

بالاخره پس از چند روز مذاکره میان گزینه‌های مختلف، فدراسیون فوتبال عراق با سرمربی بعدی خود به توافق رسید. امروز اتحادیه فوتبال عراق رسما تصمیم گرفت عبدالغنی شهد را به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور برای بازی‌های باقی‌مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی و دیدار برابر تیم‌های امارات و سوریه انتخاب کند.

عبدالغنی شهد پس از تصمیم فدراسیون فوتبال عراق برای جایگزینی زلیکو پتروویچ، سرمربی مونته‌نگرویی و برکنار شده، با آنها به توافق رسید. شهد از میان چند گزینه داخلی از جمله ایوب اودیشو، راضی شنیشل و باسم قاسم انتخاب شد.

شایان ذکر است شهد در حال حاضر هدایت تیم نفط الوسط در لیگ برتر را بر عهده دارد و تیمش با 38 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

در 2 فوریه، فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که زلیکو پتروویچ، سرمربی تیم ملی را از سمت خود برکنار کرده است. تیم عراق در گروه اول با 5 امتیاز در رتبه پنجم گروه قرار دارد.

جایی که ایران با 22 امتیاز و کره جنوبی با 20 امتیاز صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده‌اند و تیم‌های امارات با 9 امتیاز سوم و لبنان با 6 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و سوریه با تنها 2 امتیاز در قعر جدول قرار دارد. سه تیم امارات، لبنان و عراق برای کسب رتبه سوم و حضور در پلی‌آف تلاش می‌کنند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone