شنبه 23 بهمن 1400
طارمی هرگز دربی را از دست نمی‌دهد

طارمی هرگز دربی را از دست نمی‌دهد
حضور یا عدم حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو برای بازی برابر اسپورتینگ هنوز مبهم است.

از زمانی که مهدی طارمی از ریوآوه به پورتو نقل مکان کرد تنها حضور در یک دربی پرتغال را از دست داده است. این اتفاق هم زمانی رخ داد که ستاره ایرانی تازه به پورتو آمده بود و در حال انطباق با سیستم جدید این تیم و تاکتیک‌های سرمربی آنها یعنی سرجیو کونسیسائو بود.

مهدی طارمی در هفت دوئل قبلی پورتو برابر اسپورتینگ لیسبون همیشه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و تنها یک بازی نیمه‌نهایی لیگ کاپ را در ژانویه 2021 به دلیل محرومیت از دست داد.

در آخرین بازی که بین دو تیم مدعی قهرمانی برگزار شد طارمی برای اولین بار در جریان پیروزی 3-1 پورتو برابر بنفیکا موفق به گلزنی شد. اما در بازی‌های اخیر مهاجم ایرانی بیشتر به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمده ولی در این وضعیت نیز زهردار و گلزن ظاهر شده است؛ جایی که او در دو بازی برابر بلننسس و فامالیکائو به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و موفق به گلزنی شد.

برای حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو مقابل اسپورتینگ یکی از 11 نفر بازی قبلی باید کنار گذاشته شوند و به نظر نمی رسد که فابیو ویرا با توجه به شرایطی که پشت سر گذاشته کاندیدای اصلی باشد. در واقع، هر دو(طارمی و ویرا) در پیروزی مقابل بنفیکا در جام حذفی یعنی همان دیداری که اوانیلسون به دلیل محرومیت غایب بود، در ترکیب اصلی حضور داشتند. البته با توجه به فرمی که مهاجم برزیلی از خود به نمایش گذاشته بعید به نظر می‌رسد که او گزینه ای برای نیمکت نشینی باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتاً سرجیو کونسیسائو چه تصمیمی است؟

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone